VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2746547
leegstra schreef:Past die bv43 wat makkelijk op orgineel afn spruitstuk moet je veel aanpassen?
Past op 1 op 1 ... Niks aanpassen of gekke dingen , oude eraf , BV erop en knalle maar. ;) ;)
#2746966
Mocht iemand nog zoeken:
ik heb nog een zgan gt1749VB liggen(ARL turbo): 375 euro
originele 110pk ASV turbo: teab
1 set zgan nieuwe 90pk VP verstuivers: 100 euro
1 set 110pk VP verstuivers: 100 euro
Luchtfilterbox 110pk versie: 25 euro
inlaatspruitstuk 110pk versie: 35 euro
#2756823
Even terug komen op bv43 op afn spruitstuk dat gaat niet passen met een versie van een commonrail gaten komen niet overeen en hij zit scheef nu hoorde ik wel dat de oudere versie die op pd motor zit wel PnP moet zijn.
#2762430
IC traject moet je zowiso upgraden, standaard ic is maar aan de kleine kant, beter een goede fmic, welke je neemt maakt niet heel veel uit, je moet toch het e.e.a. passend maken.

Qua uitlaat hoef je niet overdreven groot te gaan, m'n vrouw zegt ook altijd, beter een kleine die stijgert, dan een grote die weigert :mrgreen: Nee zonder gekheid, 63,5mm is een mooie maat..
#2762435
maakt de diameter van de intercooler buizen veel uit?
Ik hoor ook veel over het aanpassen van het vliegwiel en koppeling ivm het koppel.
Welke moet ik dan gebruiken?

Verder een hele duidelijke topic welke ik zeer nuttig vind.
Als je weet hoeveel vermogen je ongeveer wil hebben hoef je hier maar te kijken voor de set up.
#2762436
Ja G60 vliegwiel nemen en Sachs 1Z koppeling, draai ik al een tijd 480NM mee, is perfect en niet duur..

Deze kom je zowiso aan het vervangen want de originele houd het niet.

Diameter buizen zou ik gewoon aanhouden als standaard inlaat diameter.

Met die BV43 of andere turbo heb je ook een andere mapsensor nodig, anders kun je niet meer als 1.5 bar druk draaien.

Tot 200PK is vrij simpel, daarboven gaat het je serieus geld kosten voor een paar pony's extra.
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37

Voor haast alle onderhoudswerk moet de Caddy aan d[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

Goedemorgen allen, sinds een maand werkt de temper[…]

De auto's uit 1999 hebben helaas nog niet een erg […]

Vreemd geluid bij wegrijden

Alleen als de auto koud is, en het koud is buiten?[…]

Golf 2 1.8 8v caberateur gezocht!

Wie o wie heeft er nog een werkende caberateur voo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]