VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Tourist
#2479253
Ging net (ongeveer 21:00) een klein stukje rijden en heb gespot:

- Bij de eerste rotonde Noordhove in vanaf de kant van het Ziekenhuis; Rode Golf 2 met gele koplampen en lekker laag (ik gaf nog een licht seintje) Bekende van t forum?

- Bij het industrie terrein de eerste rotonde vanaf Silverdome, zilver grijze Golf 3 met lichtblauwe xenon. Bekende? (in de kleur zie je ze hier ook niet veel)

- Wederom in wijk Noordhove op de Lijnbaan weer een VW met gele verlichting (dacht een Vento maar ben er niet zeker van). Ik reed toen alleen te hard om goed te kunnen kijken :oops:
Gebruikersavatar
door Capostyle
#2486495
die 3de zal ik wel geweest zijn, jetta 2 grijs met gele verlichting, vaak te spotten in zoetermeer :)
rode lage golf 2 ook wel eens gezien, en een beige met rode spiegels
Gebruikersavatar
door Tourist
#2486517
Geef volgende keer als je een paarse Golf 3 met gele lampies ziet even een seintje, dan zal ik beter opletten :P

Ik heb wel een keer een donkere (grijs?) verlaagde Jetta 2 gespot op de eerste rotonde als je van de A12 afslag Zevenhuizen - Waddinxveen neemt. Mja toen zat ik weer niet op te letten omdat ik net van werk kwam en dan zo vlot mogelijk weg wil haha (Ik kwam toen van de andere kant van de rotonde).

Zo veel nette Jetta's zie je hier in de regio niet veel, dus kan jij dat ook geweest zijn?

En die beige golf 2 met rode spiegels heb ik nog niet gezien maar zal er op letten :P
Gebruikersavatar
door Tourist
#2486532
Jup, ik denk dat dat m was. Al herinner ik me de camo wrap niet. Je zal mij dan ook nog wel een keer spotten op die wegen daar, ik werk nl. bij van Uden op t distripark
Gebruikersavatar
door Tourist
#2486543
Als je langs dat parkeer terrein rijd van Dachser moet je ook opletten, daar staat soms nog wel eens een strakke verlaagde (echt plat!) Audi A3, die Audi is van een collega ze zoon (die bij Dachser werkt) maar hij heb 'm ook af en toe mee naar werk (geen daily)
door Maze
#2487149
Mijn mk2 zal ook te spotten zijn in zoetermeer, mn vrienden wonen daar zal te spotten zijn omgeving oosterheem, rokkeveenseweg en zeghwaard.
Gebruikersavatar
door Tourist
#2487644
Nog niet gespot maar zal heus nog wel gebeuren want in die wijken rij ik ook wel is.
Gebruikersavatar
door Tourist
#2489027
Vandaag weer een leuke wagen gespot.

Donker rode Jetta, gele verlichting, zwaar geluid, zo laag als het maar kan! Bij de Shell op de Kadelaan rond 19:45 Zoetermeer-Leyens (Daar achter het ziekenhuis).

Stond op t kleine parkeer plaatsje te wachten op wat vrienden, die kwamen net aanrijden toen ik uit wou stappen om ff naar de wagen te kijken >.<
Gebruikersavatar
door Tourist
#2489402
Heb m vandaag weer gespot die zelfde als post hierboven, 18:45 op de Aziëweg, bij de eerste stoplichten vanaf Noordhove. Vraag me toch echt af of t een forum-lid is aangezien ie nogal veel rondom mijn wijk rijd :P
2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

Je weet dat je de hoofdsteun ook naar achteren kan[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]