VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door cms
#2500718
Omdat ik toch regelmatig mooie auto's spot in Den Haag en omstreken :tu:

Net nog een mat groene golf 4 rond 20:00 (91-DT---) op de A4 afslag Den Haag/delft/Rijswijk met rode knipperlichten .
Mooie auto trouwens zeg, stak me duim nog op :tu:

Iemand van hier?

Afbeelding
#2502175
Als je ooit een Paarse Golf 3 met gele verlichting en achter wat stickers ziet (hawaii slingertje en een Den Haag kentekenplaat achter het voorruit) . Geef maar een seintje :D
Ben nog wel te spotten in rondom de Leyweg en ik kom ook veel in Scheveningen (en Ypenburg ook nog).
#2502253
Tourist schreef:(en Ypenburg ook nog).
Daar woon ik ^^ zal je vast wel eens spotten dan :P en antyuurlijk als het mooi weeer is rondje scheveninge natuurlijk ^^
Gebruikersavatar
door cms
#2507706
Rond half 5 op de Escamplaan een zwarte of donkergroene golf 3 met oranje onderlip en een thuiskomertje linksachter. Kon even niet zien wat voor lichtmetalen velgen eronder zaten.

Iemand van hier?
#2526864
Rond 21:15 een licht blauwe Golf 2 Manhattan had flink haast en zat iederéén aan de kant te douwen, rechts inhalen etc. Maar had volgens mij wel wat onder de motorkap want hij was ook steeds snel weg. Was op de Beatrixlaan in Rijswijk (ten minste, uit me hoofd heet het de beatrixlaan weet niet 100% zeker. Naast de boogaard richting snelweg in ieder geval) iemand van hier?

Ik was trouwens bij-rijder in een donker blauwe (sl)Opel Astra G 1.8sport, OPC uitgevoerd.

Ik vermoed dat er vanuit de power supply control u[…]

Update navigatie Tiguan

Hallo, Ik heb een Volkswagen Tiguan 1.5 Tsi Life[…]

Probleem met lege accu is opgelost. Het bleek toch[…]

oliedruk is te laag maar de pomp sluiten ze uit? V[…]

Heeft ie ook gedaan, de beschadigde velg heeft ie […]

Laadsnelheid (snelladen)

Moet mogelijk zijn. Heeft te maken met temperatuu[…]

Ja gaat prima. Vorig jaar ook aangepast in de spie[…]

Div. Communicatiestoringen

Aan de hand 2 fotootjes met een overzicht van fout[…]