VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door maurice
#2555508
Ik heb een golf 3 in waarvan de hoofdfan, waar de motor op zit, moet vervangen. Ik heb even snel gekeken maar deze krijg je er bijna niet uit. Naar de motor toe kan deze er niet uit, dus zal naar voren moeten. Helaas lopen alle aircoslangen hier doorheen dat ik denk dat ik de motor met fan er niet tussendoor krijg.

Weet iemand zo of de airco condensor los moet?
#2845289
maurice schreef: 11 jun 2014 00:51 Ik heb een golf 3 in waarvan de hoofdfan, waar de motor op zit, moet vervangen. Ik heb even snel gekeken maar deze krijg je er bijna niet uit. Naar de motor toe kan deze er niet uit, dus zal naar voren moeten. Helaas lopen alle aircoslangen hier doorheen dat ik denk dat ik de motor met fan er niet tussendoor krijg.

Weet iemand zo of de airco condensor los moet?
Hoi Maurice,

Ik had voor me vr6 een compleet thermostaathuis gekocht bij je.
Helaas moet je de slangen wel los halen, met alleen de front loshalen gaat dit niet lukken
Wat je wellicht nog kan proberen is, de airco radiateur zo ver mogelijk naar voren halen, radiateur(motorkoeling) eruit en dan vanaf daar priegelen om de fan eruit te halen(3 boutjes vast als ik het goed heb)

Ik heb helaas zelf ook alles moeten demonteren, wel heb ik de airco leeg moeten laten lopen
Maar zo kon ik wel bij alles makkelijk bij

Ik heb wel een duurdere multimeter en heb ook ff b[…]

Zit bij een afneembare haak meestal niet aan de ha[…]

Tikken als de wagen uitstaat

Hahahaha nee de marter heeft geen eclectische aans[…]

Meeting nh?

De laatste meeting die door het VWForum zelf is ge[…]

waarde bepaling

Als het echt belangrijk is voor je, kun je een tax[…]

Comfort openen (sluiten)

Dit zou je idd met vcds (vagcom) kunnen aanpassen […]

Golf 5 GTI 77-RF-PL

Ik denk dat je met een foto op FB veel sneller geh[…]

Heb net het zelfde voor Garrage zegt marter niet […]