VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Audi aan andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Jellezwolle
#2702971
zo weer een update!

2 weekjes geleden ben ik in de carat met 2 vriendin naar engeland gereden om een weekendje edition 38 mee te maken! wat een gaaf weekend!

ook zijn hier nog wat leuke plaatjes van de golf gemaakt:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

uiteraard ben ik ook weer bezig geweest met de audi,
ben een heel stuk verder gekomen met strippen.
interieur is kaal op de stuurkolom, bedrading en kachelhuis na.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


komende woensdag ga ik weer lekker verder met strippen, dan hoop ik de achterkant kaal te hebben en misschien als de tijd er is de achteras er ook onder vandaan te trekken.

helaas heb ik ook wat minder nieuws en dat is dan er afgelopen weekend iemand zo handig is geweest om achteruit met zn trekhaak tegen mn golf aan te rijden....
grill kapot, voorfront krom en bumper beschadigd.... das dus een beetje jammer, gelukkig wel verzekeringswerk dus dat komt ook wel weer goed!

dit was hem weer voor vandaag!
door Jellezwolle
#2709879
zo zijn we weer!

de audi is helemaal kaal!

Afbeelding

nu zul je natuurlijk zeggen nou dat werd ook eens tijd, maar geloof me zo'n audi netjes uit elkaar halen is toch ff wat anders als een golfje! zo verschrikkelijk veel beugeltjes steuntjes clipjes en dergelijken! kost flink wat tijd om dat netjes uit elkaar te halen!

hier was ik begonnen met de isolatiematten en troep uit de auto te schrapen!
lekker klusje is dat, had de blaren op mn handen staan!

Afbeelding

met het kaalmaken van de vloer was ik nog 2 rotte plekjes tegengekomen links en rechts voor.
viel me reuze mee!

Afbeelding

Afbeelding

en een fototje van de kale vloer!
Afbeelding

dit was wat er allemaal uit kwam :eek:

Afbeelding

hierna begonnen met de wielkast linksvoor.
met de staalborstel op de slijptol al grotendeels de tectyl en rommel eruit geslepen.

Afbeelding

Afbeelding

daarna de kale delen in een primer gezet om te voorkomen dat er meteen vliegroest op komt

Afbeelding

zoals je ziet is de koplamphoek linksvoor ook rot en hier zal dus ook een nieuw stuk in komen!

dit was hem weer voor deze keer! als ik weer wat verder ben zien jullie het hier wel verschijnen!

ajuusss
Gebruikersavatar
door maurice
#2709952
Mooi project! ik had er ook 2 maar dan de audi coupe S. Ik heb nog zeer veel onderdelen van verschillende audi's uit die tijd. Mocht je onderdelen nodig hebben...........dan doet mijn pa veel in deze onderdelen. Je kan hem bereiken op 0645286157. Kan je zeggen dat onderdelen niet goedkoop zijn of bijna niet te krijgen meer. Dat komt omdat audi alles heeft verschroot van deze audi's, daarom ben je aangewezen op mensen die nog wat hebben liggen zeg maar. Mijn pa heeft connecties in deze wereld.

Succes met je project!
Gebruikersavatar
door dennismk2
#2723721
:tu:
door Jellezwolle
#2724109
allereerst allemaal de beste wensen!! :tu:

en weer even een update wat betreft de audi!
niet echt een heel interessante update aangezien het alleen om het kaalmaakwerk gaat!

maarja dat moet ook gebeuren!

bodem aan het kaalmaken

Afbeelding

en in de primer

Afbeelding

dak ook netjes kaal gemaakt

Afbeelding

de linker achterhoek die al een keer niet netjes gerepareerd is, dat gaat er dus weer helemaal uit en komt een nieuw stuk in.

Afbeelding

en nog even een totaalplaatje van hoe die er nu bij staat.

Afbeelding

dit was hem weer qua updates! hoop binnenkort te kunnen posten dat de hele auto kaal is, maar dat zal nog wel even duren!

Splendid gays mens in your town Comely gays

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Exquisite gays in your city

Outasight gays in your town Stunner gays mans

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]