-defect schermpje in de tellers
-defecte wijzers in de tellers
-esp storingen, vaak door defecte laterale acceleratiesensor of haldexcomputer (quattro), beide zijn duur. absoluut uitlezen, want veel mensen maken gewoon het lampje in de teller onklaar
-klapperen in het onderstel, vaak stabilisator en koppelstangen
-storingen in de stoelairbags (niet specifiek voor de tt zozeer)
-stoelverwarming brand soms gedeeltelijk door, hele stoel wordt dan niet meer warm. op stand 5 moet ie binnen 5 minuten gewoon goed heet zijn met lopende motor.
-alarmlichtschakelaar/knipperlichten, nieuw relais kost ook weer 80 euro
voor de rest de dingen van de 1.8t:
-fors getik bij stationair (enig getik is normaal en komt door injectoren+N80) --> kettingspanner
-olielekkages rond de kettingspanner (li kant van cylinderkop)
-hard getik tussen 2000-3000rpm, dan zou ik echt weglopen --> drijfstanglagers
-eigenlijk wil je zien of horen dat je oliezeef ooit eens schoongemaakt of vervangen is
-lekkages in vacuum of sec lucht systeem, beroerde motorloop
-koelwaterlekkages van de y-pijp boven re motorsteun, of flens aan li zijde van de kop
-sec luchtpomp die bij koude start klinkt als een straaljager die opstijgt (popnagels lopen eruit)
dat zal het meeste wel zijn