VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Poets- en wasbehandelingen
  • Gebruikersavatar
door OomJ
#2771705
Beste Mede lotgenoten / vw rijders,

Ik was mijn caddy niet heel vaak maar als ik hem was netjes met de spons en soms door de wasstraat (waar je doorheen gesleept wordt) en dat gaat tot nu toe eigenlijk perfect. Todat het noodlot toesloeg :D

Anderhalve week geleden is de lak van mijn Caddy MAXI van de dorpel aan het afbladderen. Ik mocht donderdag bij v udenhout langs komen voor een controle waarbij een schade expert aanwezig was.

Schade expert keek verbaasd wow dit is niet goed de lak is aan het onthechten van de body schutz en kon verder geen schade vinden. Direct adviseerde hij geen spot repair te doen want als de lak in zo'n slechte staat is kan het verder gaan afbladderen

Nu zojuist telefoon van de garantie afdeling van VW waarbij ze zeggen helaas de auto is zo oud dat dit geen garantie kan zijn. (net geen 5 jaar hij is van 2012)

Er waren volgens hun ook totaal geen andere gevallen bekend van dit issue. Nu is mijn vraag heeft iemand dit vaker gezien en of heeft iemand een Plan van aanpak hoe ik vw toch zo ver kan krijgen dat ik van een auto van nog geen 5jr verwacht dat de lak er goed op blijft zitten. (VW schrijft op hun site's immers

"Lakgarantie.
U krijgt drie jaar garantie op de lak van uw Volkswagen. De fabriek spuit uw Volkswagen immers met veel zorg in de juiste kleur. De lak van uw Volkswagen bestaat uit meerdere lagen, waardoor er een optimaal resultaat ontstaat" wat een resultaat zullen we maar zeggen :p

Afbeelding
Afbeelding
#2773421
Dit lijkt op slechte hechting van grond/lak laag, wellicht in combinatie met steenslag.
Als de garage niks wil doen, er is verschil tussen kunnen en willen.
Heb je de auto bij van Udenhout nieuw gekocht?

Lees hier eens; http://www.conformiteit.nl/conformiteit ... antie.html

Afhankelijk van de situatie waarin jij je auto hebt gekocht, kan het zijn dat de garage er niet mee weg komt, om het probleem, jouw probleem te laten zijn.

Lezen en je verder informeren is mijn boodschap, eventueel herstel mocht dit voor eigen rekening zijn, zou ik niet bij van Udenhout laten doen, maar bij een schadehersteller, of bij iemand in de vrije tijd.
P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]

Omdat mijn echtgenote die sporadisch in de auto ri[…]

Achterdeur gaat soms niet meer dicht

Nee geen terugroep actie hiervoor gehad