- 26 mei 2019 18:49
#2818857
deze motoren heb je meer kans op problemen met de kleppen door vuilafzetting zoals vermeld.
ook kan het inderdaad de ketting gerekt is en daardoor de compressie niet correct is.
dacht dat bij deze motoren ook wel is problemen waren met het lager van de nokkenas maar dit weet ik even niet helemaal zeker.
zoals bovenstaand al vermeld je moet het eerder hier in zoeken dan in de koppakking.
beschreven druk voor deze motor is 10 tot 15 bar
minimaal 7 bar en een verschil van 3 bar maximaal tussen de cilinders.
ook kan het inderdaad de ketting gerekt is en daardoor de compressie niet correct is.
dacht dat bij deze motoren ook wel is problemen waren met het lager van de nokkenas maar dit weet ik even niet helemaal zeker.
zoals bovenstaand al vermeld je moet het eerder hier in zoeken dan in de koppakking.
beschreven druk voor deze motor is 10 tot 15 bar
minimaal 7 bar en een verschil van 3 bar maximaal tussen de cilinders.
<<inspraak zonder inzicht leidt tot uitspraken zonder uitzicht>>
Golf 3 1.8
Golf 4 1.8 t 20v(sold)
Caddy III 1.9 tdi
Crafter 30-35 2.5 tdi
Crafter 30-25 2.0 tdi
crafter 30-25 2.5 tdi
Golf 3 1.8
Golf 4 1.8 t 20v(sold)
Caddy III 1.9 tdi
Crafter 30-35 2.5 tdi
Crafter 30-25 2.0 tdi
crafter 30-25 2.5 tdi