VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Polo, Lupo, Fox & UP!.
  • Gebruikersavatar
#2824927
Recentelijk heb ik een Lupo gekocht echter werken de knopjes niet goed van de raambediening van de bestuurders deur. De knopjes op de deur werken alleen bij het raam omhoog doen, maar naar beneden geven de ramen geen krimp.

Wat wel werkt:
- Beide ramen gaan wel netjes en soepel op en neer met de confortsluiting via het slot. (Dus stroef mechanisme of kapotte/ vaste motor uitgesloten)
- Ramen gaan wel omhoog met de knopjes. (Ik heb de knopjes ook al uit elkaar gehad en schoongemaakt. Ik kon niet zo snel iets vinden)
- Schakelaartjes geven ook licht
- Schakelaar aan de passagierskant en dat raam werkt wel gewoon goed

Wat niet werkt:
- De ramen dus omlaag doen met de bediening aan de bestuurderskant.

Andere dingen:
- Ik hoor niet een klik bij het bedienen van de ramen om ze naar benednen te doenr. De raammotoren krijgen niet eens een signaal o.i.d.
- Kabel in de doorvoer lijkt nog netjes, maar gezien de mantel om alle kabels is dit moeilijk te zien. (een beetje rommelen eraan en het raam bedienen haalt niets uit).

Als iemand tips heeft, graag! :)
#2824934
... ik zou toch de kabelboom die van het chassis naar de deur loopt eens nader bekijken... draadbreuk ontdek je niet altijd door er mee te wiebelen...

Om de schakelaar uit te sluiten zou je die van de passagierskant kunnen testen aan de bestuurderskant en andersom!

Uiteraard vaathje ook vernieuwen. Er zitten ook no[…]

Tiguan dashboard lampjes

elk woord mee eens

Golf 5 aircoprobleem

Het bleek toch de compressor zelf te zijn. Zelf n[…]

Zal ik eens laten doen

Knipperende alarmlichten

Update: Het blijkt een defecte alarmhoorn te zijn.

Regelapparatuur

wat bedoel je met regelapparatuur? Als je zelf zak[…]

Trekhaak EOS

Bedankt. Ben nog zoekende. Heb de bestelling die […]

Bedankt. Heb inmiddels de radio vervangen door een[…]