VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen VWForum archief
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2826733
Voor mensen die een hotmail, live of outlook.com adress hebben wordt registreren steeds lastiger. Voorheen kwamen mailtjes van diverse forums al in de spam folder maar nu worden ze soms helemaal geweigerd.

Ik heb een melding aangemaakt bij ze. Voor nu voeg Vwforum.nl toe als vertrouwde afzender.
door Mari
#2827265
... op de registratie-pagina een mailadres vermelden waar men een mailtje heen kan sturen als men geen bevestigingsmail ontvangt van registratie... dan kunnen jullie, na mailtje gekregen te hebben, die accounts handmatig activeren ;)

Is ronduit belachelijk dat bepaalde bedrijven bepalen welke mails wel of niet doorgestuurd worden en/of aangemerkt worden als spam...
Gebruikersavatar
door DuncanGTI
#2827266
Mari schreef: 01 jul 2020 13:20 ... op de registratie-pagina een mailadres vermelden waar men een mailtje heen kan sturen als men geen bevestigingsmail ontvangt van registratie... dan kunnen jullie, na mailtje gekregen te hebben, die accounts handmatig activeren ;)

Is ronduit belachelijk dat bepaalde bedrijven bepalen welke mails wel of niet doorgestuurd worden en/of aangemerkt worden als spam...
Mari,

Ik heb dit bij ons in de groep gegooid om te kijken of dit een mogelijke 'oplossing' is.
Bedankt voor je input!
2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

Je weet dat je de hoofdsteun ook naar achteren kan[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]