VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door lambik333
#2829136
derx schreef: 23 sep 2020 17:23 Ik heb de 1.0 T-Cross (vorige week geleverd gekregen) en heb gewoon een trekhaak af fabriek.
heb je een r-line? en wil je er eens een foto van maken? heb namelijk begrepen dat er een andere onderspoiler op komt die zwart is en dat is op een R-line geen gezicht omdat een gedeelte van de onderspoiler in kleur is....vind het maar een rare oplossing van VW.....
door Cross67
#2830473
Het blijkt dat de T-Crossen geproduceerd vanaf week 34 in 2020 , een nieuwe/veranderde kabelboom hebben. Daarvoor moet dus de aansluiting/bekabeling van de trekhaak zelf veranderd worden , maar dat duurt nog wel ff . Nu wordt gezegd door de dealer half feb 2021 . Balen dus ....
Gebruikersavatar
door Antera
#2830476
Erg bijzonder aangezien deze nog steeds op Canbus draaien en niks anders dan dat. 2 canbus draden aansluiten bij de BCM incl geschakelde en vaste voeding en de massa

Programmeren en klaar
door derx
#2830536
lambik333 schreef: 17 okt 2020 14:21
derx schreef: 23 sep 2020 17:23 Ik heb de 1.0 T-Cross (vorige week geleverd gekregen) en heb gewoon een trekhaak af fabriek.
heb je een r-line? en wil je er eens een foto van maken? heb namelijk begrepen dat er een andere onderspoiler op komt die zwart is en dat is op een R-line geen gezicht omdat een gedeelte van de onderspoiler in kleur is....vind het maar een rare oplossing van VW.....
Sorry voor de late reactie, maar heb geen R-Line. Je kon bij een R-Line pakket nl. geen rode kleur kiezen, en rood was een must. Vond de 1700 (of iets in die trant) ook wel erg veel geld voor de R-Line optie, waar ik alleen de schakelflippers interessant van vond.
Gebruikersavatar
door Lofa
#2831254
Ik heb hetzelfde probleem... Nog niet bekend wanneer die leverbaar is. Ik geloof ook dat ze een probleem met de software hebben..

ik ben in het bezit van een t-cross 1.5 style r-line met alle paketten die er te krijgen waren, van een week oud en de trekhaak is niet leverbaar???? deze had ik af fabriek besteld....wanneer gaat deze komen???
dat is toch raar,dealer weet niet wanneer de trekhaak gemonteerd gaat worden....
[/quote]
door lambik333
#2831399
sinds gisteren in het bezit van een Brink trekhaak met afneembare kogel, aan de bumper is niets veranderd dus geen zwarte rare onderspoiler, bleek wel dat er bij vw vlissingen 2 trekhaken beschikbaar waren voor de t-cross maar mij werd vorige week nog verteld dat deze nog steeds niet leverbaar zijn en zelfs Pon weet niet wanneer deze gaan komen.....hoezo vreemd???
Gebruikersavatar
door Lofa
#2831409
Heb je een R-Line ?
En is de bekabeling ingeleerd ?
Wat ik begrepen heb is dat als je achteruitrijdt met een aanhanger de camera anders zou moeten reageren ??
door lambik333
#2831415
ja ik heb een R-Line en alles zou moeten werken , alles is ook ingeleerd. wat betreft de camera weet ik nog niet, dat zal tijdens onze vakantie uit moeten wijzen....
door Cross67
#2831556
Beste Lambik333 , waar heb je de trekhaak laten monteren ? Ik wacht nl nog steeds op mijn trekhaak vanaf aflevering in september 2020 .( T-Cross 1.5 Style DSG )
Maar begin er nu toch wel van te balen dat hij nog steeds niet leverbaar is volgens mijn dealer fa Hoogenboom !
door lambik333
#2831589
ik heb de trekhaak laten plaatsen bij Carlife in Vlissingen. foto's uploaden lukt mij natuurlijk weer niet, maar zonder de afneembare kogel zie je werkelijk helemaal niets, zeer netjes gedaan, alleen kleine uitsparing aan de onderkant van de bumper.
2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

Je weet dat je de hoofdsteun ook naar achteren kan[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]