VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Lofa
#2831663
Zo te zien heeft VW meer prioriteit gesteld aan de ID 3 en 4 rijders om de boel tevreden te houden.
Nu ook weer software problemen die voor de autopers zo snel mogelijk uit de wereld geholpen moeten worden.
Wat een blamage...
Helaas moet de trekhaak het hierom ontgelden.
Bij de aflevering van mijn auto kreeg ik te horen dat VW alles eraan moest doen om zoveel mogelijk ID's af te leveren.
Ik begin er zo onderhand echt boos te worden.
Waarom nog geen trekhaak !
Volgende week maar weer eens zeuren....
door Cross67
#2831720
lambik333 schreef: 19 feb 2021 16:18 mijn auto is de 1.5 gebouwd 3e week augustus 2020,ik neem aan dat ik fabrieksgarantie heb.
Ok , maar ik bedoel nu je buiten de dealer om een trekhaak heb laten plaatsen en je computer daarvoor door derden is aangepast.
Gebruikersavatar
door Lofa
#2831772
He he, ik heb zowaar m'n trekhaak ! Maandag aan de bel getrokken, van waar blijft ie ?, en de verkoper kon me laten zien dat ze de eerste week van maart uitgeleverd gingen worden. Dat werd dus al deze week ! Je krijgt wel een compleet andere onderkant van je bumper meegeleverd. Jammer want het R-line gezicht gaat helemaal verloren.
Het is wel een mooi systeem. Makkelijk te monteren en af te halen. Alleen weer jammer, Waarom monteren ze de stekkerdoos niet met het klepje naar beneden, zoals het hoort... (zie foto) Ja, ik ben een zeikerd... Ik zal hem zelf wel goed monteren...... En ook jammer dat al m'n rijgegevens, inclusief de totaal km's, dagteller en verbruiksgegevens totaal gewist zijn....
Ben benieuwd hoe de elektronica zich houdt als ik iets aanhaak en achteruit ga rijden. Er zou iets met de achteruitrijcamera gebeuren als ie detecteert dat er iets achterhangt. Ik houdt jullie op de hoogte !!!
Bijlagen:
T-Cross rood (8).jpg
T-Cross rood (8).jpg (3.63 MiB) 3434 keer bekeken
20210225_171847.jpg
20210225_171847.jpg (3.54 MiB) 3434 keer bekeken
20210225_171734.jpg
20210225_171734.jpg (4 MiB) 3434 keer bekeken
20210225_171731.jpg
20210225_171731.jpg (3.71 MiB) 3434 keer bekeken
door AntonR
#2831856
Weliswaar heb ik een T-Roc, maar wil hier toch even aansluiten na het lezen van de laatste post. Ik heb mijn nieuwe T-Roc eind januari opgehaald, met afneembare trekhaak. Ook hier was de stekkerdoos niet rechtop gemonteerd (zie foto). En ja, dat is echt roest wat je ziet op de bracket.
Bijlagen:
20210220_151636.jpg
20210220_151636.jpg (2.6 MiB) 3406 keer bekeken
Gebruikersavatar
door Lofa
#2831860
Achteraf is het wel logisch dat ie niet mooi recht zit, want als je hem open zou doe, komt het klepje tegen de onderplaat aan..
door Cross67
#2831875
Er wordt idd een nieuwe onderbumper gemonteerd , bij montage van de trekhaak. Bij mij is gister ook de afneembare trekhaak na een half jaar wachten gemonteerd bij de dealer.! Is wel netjes gemonteerd. Maar ..... de software van de auto is van slag en de dealer heeft contact met de fabriek opgenomen voor oplossing. Ik kan er wel mee rijden maar de ACC , Laneassist en misschien nog wel meer dingen werken niet ! Wat een ellende met die trekhaken van de T-Cross !! Nu dus afwachten hoe lang ik in een auto moet rijden met allemaal oplichtende lampjes in dashboard. Mijn vertrouwen in deze club begin ik toch wel te verliezen.
Gebruikersavatar
door Lofa
#2831910
lambik333 schreef: 15 feb 2021 15:53 ik heb de trekhaak laten plaatsen bij Carlife in Vlissingen. foto's uploaden lukt mij natuurlijk weer niet, maar zonder de afneembare kogel zie je werkelijk helemaal niets, zeer netjes gedaan, alleen kleine uitsparing aan de onderkant van de bumper.
Ben erg benieuwd naar hoe je bumper eruit ziet.
door Cross67
#2831994
Trekhaak en software eindelijk beide ok. Hetzelfde gemonteerd als bij Lofa . Dus nwe onderbumper geplaatst , maar stekkerdoos zit wel recht (zoals bij Anton R).
Excuses van dealer voor lange wachttijd en een bos bloemen en flesje voor al het ongemak. Eind goed al goed !
Gebruikersavatar
door oldy
#2832013
Is er geen wegklapbare trekhaak verkrijgbaar voor de T-Cross, zoals bij de Tiguan ?
Gebruikersavatar
door Lofa
#2832030
Geen idee.
Na de montage van mijn trekhaak is mijn totale KM stand op 0 gezet. Heb aan de bel getrokken hierover. Werd gezegd dat ze de hoofdmodule los gehad hadden en de KM stand wel weer terug zou komen. Niet dus.... Ik zie wel de juiste KM stand in de Weconnect app......
Gebruikersavatar
door oldy
#2832033
Hoelang is het geleden dat ze de hoofdmodule los hebben gehad, zou anders misschien toch kunnen, dat de km stand terug komt, want als de auto een beurt heeft gehad, duurt het ook dagen, voordat je pas kunt zien in het display, wanneer de volgende beurt is.
P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]

Omdat mijn echtgenote die sporadisch in de auto ri[…]

Achterdeur gaat soms niet meer dicht

Nee geen terugroep actie hiervoor gehad