VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
#2844400
Ik heb een Golf 7 waar ooit het stuurwiel van is vervangen. Dit nieuwe stuur heeft geen cc ingebouwdt, echter heb ik een gevoel dat het originele stuur wel gewoon cc had. Het is immers een highline model.

Mijn vraag is eigenlijk, hoe kom ik erachter of de golf voorheen cruise controle had EN kan het zo makkelijk zijn als de juiste knoppen op het stuurwiel te wisselen voor eentje waar wel de cruise controle knopje op zit? (mocht de golf origineel wel cc hebben)?

Alvast bedankt voor eventuele tips!
#2844409
... een dealer zou je moeten kunnen vertellen aan de hand van het chassisnummer of je auto CC had of niet en of dit via het stuur loopt... Vraag me af wat de zin zou zijn om een MF stuur met CC te vervangen voor eentje zonder CC...
#2844439
Kijk in je menu van je mediasysteem bij hulpsystemen.

Staat daar cruise Control afstand in dan had hij het vermoedelijk wel. Maar verwacht het niet anders had hij een fout gegeven op het ontbreken van het knopje op het stuur.
#2844708
Mari schreef: 16 mar 2023 18:54 ... een dealer zou je moeten kunnen vertellen aan de hand van het chassisnummer of je auto CC had of niet en of dit via het stuur loopt... Vraag me af wat de zin zou zijn om een MF stuur met CC te vervangen voor eentje zonder CC...
Was een schade auto en de vorige eigenaar heeft de eerste beste optie voor nieuwe stuurwiel er maar ingezet zonder daarover na te denken.. ik weet het niet handig en ben er zelf ook niet bepaald blij mee
2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

Je weet dat je de hoofdsteun ook naar achteren kan[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]