VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
#2844594
Ik heb pas geleden een Golf 7 1.2 2014 Cup edition gekocht zonder MF stuur en wil hier graag een MF stuur van maken.

Corrigeer mij als ik het mis heb, maar wat ik tot nu toe uit dit forum heb opgenomen is dat ik nodig heb:

- Stuur inleg
- Airbag kabel
- Gateway High
- iemand die de gateway kan coderen

Waar moet ik op letten bij het bestellen van deze onderdelen aangezien er soms tweedehands onderdelen verkocht worden online. En zijn er nog mensen op dit forum die dit kunnen inbouwen en coderen voor mij?
Locatie maakt niet uit.

Vriendelijk bedankt!

Groeten,
Laatst gewijzigd door golf7cup op 05 apr 2023 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
#2844610
Volgens mij heb je ook een andere sleepring nodig. Wellicht is het handig om je regio te vermelden, mocht er toch iemand bij jou in de buurt zitten. Als afstand jou niets uitmaakt (ik weet niet waar je vandaan komt) is @Antera uit Breda de eerste waar ik aan moet denken. Kijk anders even in het VCDS Locatie topic :tu:
#2844633
JUUL schreef: 04 apr 2023 19:55 Volgens mij heb je ook een andere sleepring nodig. Wellicht is het handig om je regio te vermelden, mocht er toch iemand bij jou in de buurt zitten. Als afstand jou niets uitmaakt (ik weet niet waar je vandaan komt) is @Antera uit Breda de eerste waar ik aan moet denken. Kijk anders even in het VCDS Locatie topic :tu:
Bedankt voor je reactie Juul!
Ik kom uit Zuid-Holland , maar ben bereidt best bereidt om een stuk te rijden. Ik zal ff contact op nemen met een paar leden uit de VCDS topic :tu:

Is jouw auto al uit de garantie?

Golf 5 trekhaak

Beste mensen even een vraag ik heb een golf 5 1.4 […]

Airco lijkt niet te koelen

Goedenavond Nu het weer wat warmer wordt lijkt he[…]

Trekhaak EOS

Bij veel modellen die vanaf fabriek een afneembare[…]

Div. Communicatiestoringen

Je kan het topic wel omhoog schoppen, maar zolang […]

Door Volkswagen betaald.

Hoi, Ik heb sinds een maand of 6 een Arteon TSI 2.[…]

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]