VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Polo, Lupo, Fox & UP!
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2845454
Ik heb sinds een paar dagen ben ik weer in het bezit van een Vw Polo uit 2018 alleen nu snap ik een paar dingen niet. Zo heeft de auto een knop voor automatisch het licht aan te zetten. Echter zie ik niks op de voorruit van sensoren zitten. Iemand een idee waar die sensor zou kunnen zitten? Hij werkt wel aangezien de lichten automatisch aan gaan bij donker. Ik had al gekeken waar hij zou kunnen zitten zoals in de lichtschakelaar zelf maar dit is niet het geval. Verder vind ik het irritant dat bij het parkeren dus wanneer de parkeersensoren aan gaan het geluid van de muziek zo goed als uit gaat. Nu vind ik dit best irritant en zou dat dus niet willen. Bij mijn vorige polo had ik de mogelijkheid om dit zelf in te stellen van muziek iets zachter tot helemaal uit. Deze optie staat wel in het menu van de parkeersensoren maar is lichtgrijs ipv donker grijs en daarom kan ik die ook niet aanklikken. Iemand toevallig een idee hoe ik dit wel kan veranderen?

De polo is van origine een import uit Portugal misschien dat dit iets ermee te maken heeft
#2845514
Antera schreef:Lichtsensor zit bij de Polo AW niet bij de spiegel. deze zit op je dashboard in het midden tussen de roosters. Daar zit een zwart afdekkapje
Gevonden, blij dat het zo origineel is en geen China meuk. Maar dacht inderdaad dat er altijd een sensor op de voorruit zat.
Tikken als de wagen uitstaat

Hahahaha nee de marter heeft geen eclectische aans[…]

Meeting nh?

De laatste meeting die door het VWForum zelf is ge[…]

Er vanuit gaande dat je riem er nog op ligt en je […]

waarde bepaling

Als het echt belangrijk is voor je, kun je een tax[…]

Comfort openen (sluiten)

Dit zou je idd met vcds (vagcom) kunnen aanpassen […]

Golf 5 GTI 77-RF-PL

Ik denk dat je met een foto op FB veel sneller geh[…]

Is het niet hiermee op te lossen?

Heb net het zelfde voor Garrage zegt marter niet […]