VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene VW Tuning & Styling topics
  • Gebruikersavatar
door Johnny123
#2848526
Goedemorgen,

Heeft iemand nog zo'n setje beschikbaar toevallig? Ik kan ze nergens meer te koop vinden. Hoor graag van iemand.
Screenshot_20240314_224533_Chrome.jpg
Screenshot_20240314_224533_Chrome.jpg (515.48 KiB) 129 keer bekeken
Gebruikersavatar
door JUUL
#2848539
Als je specifiek naar dat model op zoek bent, kan ik je adviseren om de nieuwere versie te nemen zonder losse lichtsensor. Bij de nieuwere versie zit de lichtsensor in de draaiknop van de schakelaar verwerkt en is werkelijk plug & play. Dan hoef je niet met een kabel te lopen friemelen. Zie bovenzijde van de draaiknop in de afbeelding hieronder. Aan de onderzijde zit er overigens nog een sensor. Deze lichtschakelaar heb ik op de site van ome Ali gevonden maar zijn op meerdere sites verkrijgbaar. Succes :tu:

Afbeelding
door Mari
#2848540
De lichtsensor in de schakelaar lijkt me juist een minpunt... deze zit namelijk al in het "donkere" gedeelte van de auto... Ben zelf van mening dat de verlichting van een auto ALTIJD moet branden... (uit veiligheidsoverweging).
Gebruikersavatar
door JUUL
#2848541
Daar geef ik je 100% gelijk in Mari...maar dit is juist wat ik fijn vind. In het begin was dit een leuke optie (zat al ingebouwd bij aankoop) ook icm de coming home functie....maar ik gebruik het niet meer. Ik zet de lampen zelf aan....dus ook overdag :mrgreen:

Ik wil mijn RNS510 in de EOS vervangen door een Ca[…]

Hallo, ik schoot uit bij het demonteren van de bou[…]

Mijn t5 2004 start na 10 uur stilstand niet meer. […]

Handleidingen Tiguan 2024

Er staat voor mij een Tiguan eHybrid in bestelling[…]

Update navigatie Tiguan

Ik had niet veel opties..... Ik heb een Tiquan […]

Dat is hem nou juist. Meer heb ik niet te horen ge[…]

Jah dan gw de connector los halen van de dynamo of[…]

Probleem met lege accu is opgelost. Het bleek toch[…]