VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran.
#2848811
Goeidag ik heb sinds kort een storing in me golf 5 1.4 tsi benzine

Het motormanagement lampje brand

De auto start moeilijk als die koud is moet gas bij geven de motor loopt onregelmatig stationair en heeft met rijden weinig vermogen ik vermoed dat ie in noodloop zit....heb hem uit gelezen en krijg de melding P2293 Fuel Pressure Regulator 2 performance.....heb het brandstof filter al vervangen hoop dat iemand hier de oplossing heeft

M.v.g
Laatst gewijzigd door Maarten1983 op 09 apr 2024 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
#2848813
Je hebt een foutcode, de volgende stap is om te achterhalen wat deze foutcode precies inhoudt. Gelukkig is er iemand die een hele uitgebreide website heeft gemaakt met foutcodes, vermoedelijke oorzaken en mogelijke oplossingen: Gerrit Speek

--> https://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-18725.html

Gemoeg om na te lopen, dus hup de handjes uit de mouwen...
#2848819
... met alleen kijken op een website los je het probleem niet op...

Heb je dat artikel van voor tot achter doorgelezen en gedaan wat er staat? Wat is je brandstofdruk? Meetwaarde blokken bekeken in betrekking tot de brandstofdruk? Brandstofleidingen gecontroleerd op lekkage en/of knikken? Hoe ziet het filter van de brandstofpomp er uit? Is de opvoer van de brandstofpomp wel voldoende?

Je zal de handjes vies moeten maken want van achter je keyboard van de computer lost dit probleem zich niet op...

Had ik ook even niet aan gedacht inderdaad. Ik heb[…]

Je hebt toch een foto van die kap? Deze is alleen[…]

4 fietsen op de achterklep?

Dank voor het meedenken, aan de hand van het artik[…]

Probleem is dat ik al de sensor heb vervangen geha[…]

Lijkt mij dat je bij de verkopende partij moet zij[…]

probleem met turbo VW T5?

Dan zal er weinig anders opzitten dan een aantal k[…]

Snap ik, maar er ligt geen kabel naar onder de p[…]