VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Audio, video & gaming in je auto
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1606636
weet iemand waar die wit/blauwe draad van is???
draad zit nog vast aan een niet gebruikte iso stekker waar een rode en een bruine draad op zitten die afgeknipt zijn.

ik moet ook handmatig de radio aan en uit zetten....maar wil juist dat ie vanzelf aan en uit gaat.
#1697333
gechakelde plus is anders ook makkelijk te vinden achter je dashboard. Meestal grijze kabel met rode streep of gele streep. Voor de zeker even meten met je multimeter.

zwarte pen tegen een stukje staal houden ( massa ) de rode pen van je multimeter zet je op een draad , dan op Volts DC meten. Je contact aan/uit draaien met je sleutel , dan merk je vanzelf als je een geschakelde + 12v DC heb.
#1842242
Sinds vandaag trotse bezitter van een Polo 6N2. Alleen heeft het garagebedrijf er een nieuwe radio er ingezet. Ze hebben alleen niet helemaal goed opgelet met het aansluiten ervan. Hij gaat dus als je het contact omdraait niet aan en als je hem uit zet en de sleutel uit het contact trekt gaat de radio wel uit. Dus denk ik dat ik gewoon de Rode en de rood-bruine draad moet omwisselen in de ISO stekker alleen ik krijg ze er niet uit weet iemand hier iets op?
#1846145
DrHardstyle16v schreef:klopt met een prikker.. alleen om zo'n ding nou voor twee draadjes aan te schaffen....

trouwens als het goed is zitten in de rode en gele vanuit de radio gewoon AMP connectors, die kun je gewoon omwisselen. althans dit is bij veel radio's zo
Nee zit er niet toch maar nog even langs de garage vind het zonde om in de originele kabelboom te gaan solderen. Toch bedankt!
#1848701
Ik heb een vraagje ik ben bezig met het aansluiten van mijn carkit.

Nou moet ik de radio aansluiten op de mute kabel. Alleen hij zit niet bij de iso stekkers.
Weet iemand misschien wat de orginele kleur van een golf 4 tdi moet zijn voor de mute kabel?

Groeten Richard
#2224709
Mijn radio blijft zijn instellingen niet houden, kortom geen continu stroom. Vanaf de radio gezien is deze draad geel, maar welke is dit bij de auto? Ik heb teven 2 dikke rood/wit draden waar van 1 is door geknipt.

Gaat om een golf 4
Golf 7 gte pcv probleem/olie

Hoi, Ik heb een golf 7 gte en hier een turbo upgr[…]

De twee onderste linkjes laten gewoon de foto's zi[…]

Hoi allen! Mijn T5 start zonder problemen als i[…]

Dan vraag ik me of de dynamo in orde is. Je hebt h[…]

Laden stopt na een aantal minuten

Beste henkjlammers, Wat jij beschrijft ervaar ik n[…]

Ik wil mijn RNS510 in de EOS vervangen door een Ca[…]

Handleidingen Tiguan 2024

Er staat voor mij een Tiguan eHybrid in bestelling[…]

Update navigatie Tiguan

Ik had niet veel opties..... Ik heb een Tiquan […]