VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen meetings forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door GraPghaST
#1124270
Misschien eens de moeite waard om een "Algemene meetingagenda" op te stellen voor bijeenkomsten die elke week plaatsvinden. Mocht je een keer in een weekend gestrand zijn op een plek die je niet kent, kan je in ieder geval kijken of er nog leuke meetings in de buurt zijn.

WAAR: Transferium Leiden
WANNEER: Elke vrijdagavond
HOE LAAT: vanaf een uurtje of 21.00 tot 23.00
BIJZONDERHEDEN: Algemene meeting. Bijzonder veel petjes en tupperware, maar ook mooie VW's. Wel een aardige hobbel bij de uitgang

WAAR: Spoorstraat, 's Gravenpolder (MMVW HQ)
WANNEER: 8 mei, 29 mei, 19 juni, 10 juli, 24 juli, 21 augustus, 4 september, 25 september, 9 oktober
HOE LAAT: 19.00
BIJZONDERHEDEN: Check de flyer op http://www.vwforum.nl/meetings-f38/vagn ... 82178.html !!

WAAR: Winkelcentrum Cruquius, langs de ringvaart.
WANNEER: Elke zaterdagavond
HOE LAAT: vanaf een uurtje of 20.00 tot 22.00
BIJZONDERHEDEN: Algemene meeting. Mooie lokatie, eens in de paar maanden een grotere verzameling auto's van o.a. IKEA Haarlem.

WAAR: IKEA Haarlem (Dat is dus niet meer bij de ikea, maar ergens in een straat er achter ofzo) Weet iemand hier iets meer van?
WANNEER: eens in de 4 weken op zaterdagavond (?)
HOE LAAT: ?
BIJZONDERHEDEN: Ben er zelf nog nooit geweest, schijnen wel mooie auto's te staan

WAAR: McDonalds Zoetermeer
Wie kan hier meer over vertellen?

WAAR: Zevenhuizen (weet iemand het adres?)
WANNEER: Maandelijks, elke eerste dinsdagavond vd maand
HOE LAAT: 20.00 (?)
BIJZONDERHEDEN: Alleen luchtgekoeld, niet bedoeld voor waterkokers

WAAR : Lichtmis ( Tussen zwolle / nieuwleusen )
WANNEER : Elke Zondag avond van half 9 tot de laatste weg is
HOELAAT : Zie hier boven
BIJZONDERHEDEN : Gezellig , helaas wel allcar maar geen tot weinig tupperware , helaas vaak weinig opkomst , maar met weinig man kun je je ook prima vermaken

WAAR: MC Drive Veenendaal-Ede
WANNEER: elke zaterdagavond
HOE LAAT: 20.30
BIJZONDERHEDEN: ..

WAAR: Bornholmstraat Groningen
WANNEER: Elke zaterdag
HOE LAAT: vanaf een uurtje of 20.00 tot de laatste weggaat
BIJZONDERHEDEN: Algemene meeting. Veel kneusjes die denken stoer te zijn. Wel komen er steeds meer VW's

WAAR: Junokade te Leeuwarden (Industrie terrein: De Hemrik)
WANNEER: Elke vrijdagavond
HOE LAAT: vanaf een uur of 20.00 tot ongeveer 23.30
BIJZONDERHEDEN: Vele snelle auto's. Veel VW's en ook andere merken. Altijd een grote opkomst!

WAAR : Macdonalds Veenendaal A12
WANNEER : Elke zaterdagavond
HOELAAT : rond een uurtje of 20.00 tot het over is
BIJZONDERHEDEN : Super gezellig, altijd warme koffie en broodjes. en soms wordt er spontaan besloten om op een andere lokatie te kijken wie er snel is [EDIT] Stouterikjes ;) [/EDIT]

WAAR: Melkweg sportpark parkeerplaats, Meteorenweg 280. Postcode 1035RN te Amsterdam
WANNEER: Elke zaterdag avond.
HOELAAT: Vanaf 20:00 tot de gezelligheid weg is!!!
BIJZONDERHEDEN: Meeting van de street screamers in A'dam Noord.
Heel veel tupperware en sjonnie's. (moest het toch even melden. )

WAAR: Parkeerplaats strand Hoek van Holland (adres, voor de TomTom gangers?)
WANNEER: Elke woensdagavond
HOE LAAT: vanaf 19.30 tot het eind :)
BIJZONDERHEDEN: altijd gezellig en geen drempels. De parkeerplaats biedt voor zo'n 3000 auto's een standplaats. Veel mensen uit leiden (Van Transferium), Den Haag en uit de buurt zelf. Zie ook http://krak-bakke-westland.hyves.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

WAAR: MC Donald's Charloi's (Rotterdam)
WANNEER: Elke zaterdag
HOE LAAT: vanaf 22:30
BIJZONDERHEDEN: VW,Honda,Nissan,Bmw,geen tupperware,meeste zijn wel ser.
motorisch getuned,rond een uur of 23:30 illegaal streetrace op een andere plek!!! [EDIT] Wederom, Stouterikjes! :D [/EDIT]

En zo zijn er vast nog meer lokaties waar in het weekend mooie auto's staan. Kan deze lijst verder aangevuld worden voor Het Algemeen Nut?
Laatst gewijzigd door GraPghaST op 24 jun 2009 22:51, 11 keer totaal gewijzigd.
door platopznbek
#1124271
automeeting op leiden is meestal een beetje tuppeware maarja
Gebruikersavatar
door Terror-Bokma
#1124273
WAAR : Lichtmis ( Tussen zwolle / nieuwleusen )

WANNEER : Elke Zondag avond van half 9 tot de laatste weg is ;)

HOELAAT : Zie hier boven ;)

BIJZONDERHEDEN : Gezellig , helaas wel allcar maar geen tot weinig tupperware , helaas vaak weinig opkomst , maar met man kun je je ook prima vermaken :P
Gebruikersavatar
door martijn-mk2
#1124318
WAAR: IKEA Haarlem

Dat is dus niet meer bij de ikea, maar ergens in een straat er achter ofzo :roll:
Was er een tijdje geleden heen gereden met een groepje, maar we konden het dus niet meer vinden :lol:
Gebruikersavatar
door niels16v
#1124325
Wij hadden hier in Zaandam vroeger altijd de zogenaamde BOER GEERT meeting op zaterdagavond in de zomermaanden maar is helaas een beetje doodgebloed.
Was altijd gezellig met een redelijke opkomst,misschien de moeite waard om weer eens mee te beginnen?
Meeste vaste forumbezoekers waren ikzelf Dieselpower Nefret Karakan en nog wat mensen uit de omgeving Monnickendam wiens forumnaam ik ff kwijt ben :oops: soms ook Dennis85 Arash stiffgolf en toevallige passanten.

Dus jongens als jullie dit lezen laat het maar weten of jullie er weer zin in hebbben of niet. ;)
Gebruikersavatar
door niels16v
#1124328
GraPghaST schreef:Heb je daar wat meer info over? Zet ik hem er gewoon bij ..
Daar kun je beter ff mee wachten tot mensen hierop reageren anders staan mensen er voor Jan met de korte achternaam. :lol:
Gebruikersavatar
door GraPghaST
#1124329
[BIJDEHANDMODUS]
Maar zonder informatie kunnen mensen ook niet inschatten of ze uberhaupt wel eens langs kunnen komen
[/BIJDEHANDMODUS]

Nee, ik begrijp je :D Even wachten wat de rest roept!
Gebruikersavatar
door will-editionone
#1124341
wij hebben de komende maanden nog een aantal avond meetings hier in de buurt. niet iedere week maar wel op vastegestelde datums.

als je meer info hierover wilt hebben kan ik die hier wel posten, maar aangezien het niet wekelijks is vraag ik het eerst maar even ;)
Gebruikersavatar
door GraPghaST
#1124343
Ze kunnen er wat mij betreft wel bij. Ik wilde deze lijst gaan samenstellen doordat ik vorige maand enkele weken onverwacht in Zutphen zat, en in het weekend wel wat te doen wilde hebben. Dan is zo'n lijst als deze misschien wel handig. Ik denk wel dat het wat te uitgebreid zal zijn om hem in de VWforum kalender op te nemen. Misschien deze dan maar sticky maken? :D
door platopznbek
#1124344
ja in zaandam daar was ik ook wel is te vinden met me polo g40 ,meestal waren we toen met 3 polo's ,wie kan dat nog herinderen
Gebruikersavatar
door niels16v
#1124360
platopznbek schreef:ja in zaandam daar was ik ook wel is te vinden met me polo g40 ,meestal waren we toen met 3 polo's ,wie kan dat nog herinderen
Ik zal ff in m'n archief duiken of ik er een foto van heb,.
dan plaats ik die hier ff .

edit; nee helaas niet gevonden. ;)
Laatst gewijzigd door niels16v op 27 apr 2009 17:30, 3 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 51
Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]