VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Offtopic maar wel auto gerelateerd
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar

Km Heffing

komt mij beter uit
11
11%
zakkenvullers
85
87%
geen mening
2
2%
Gebruikersavatar
door VAG79
#1245396
WaPPyGTI schreef:denk eens terug aan de euro, we zouden er allemaal op vooruit gaan, en we trapte er allemaal in!

Mischien werk jij in loondienst en verdien je nu minder, ik ben er toch echt op vooruit gegaan.
Gebruikersavatar
door Marcel_VW
#1245662
MORREN schreef:
WaPPyGTI schreef:denk eens terug aan de euro, we zouden er allemaal op vooruit gaan, en we trapte er allemaal in!

Mischien werk jij in loondienst en verdien je nu minder, ik ben er toch echt op vooruit gegaan.
maar alles is ook behoorlijk duurder geworden ;)
Gebruikersavatar
door WaPPyGTI
#1246021
MORREN schreef:
WaPPyGTI schreef:denk eens terug aan de euro, we zouden er allemaal op vooruit gaan, en we trapte er allemaal in!

Mischien werk jij in loondienst en verdien je nu minder, ik ben er toch echt op vooruit gegaan.
waar ik werk heeft er volgens mij niks mee te maken, sinds de euro is het leven gewoon een stuk duurder geworden, prijzen zijn zowat verdubbeld
Gebruikersavatar
door VAG79
#1246876
WaPPyGTI schreef:
MORREN schreef:
WaPPyGTI schreef:denk eens terug aan de euro, we zouden er allemaal op vooruit gaan, en we trapte er allemaal in!

Mischien werk jij in loondienst en verdien je nu minder, ik ben er toch echt op vooruit gegaan.
waar ik werk heeft er volgens mij niks mee te maken, sinds de euro is het leven gewoon een stuk duurder geworden, prijzen zijn zowat verdubbeld

Volgens mij wel ;)
De meeste prijzen zijn idd verdubbeld, ik ben zelfs.ond en onze tarieven zijn ook meer dan verdubbeld, vandaar dat ik nu meer verdien dan eerst.
Gebruikersavatar
door mark_almelo
#1246891
Dus je kunt voor meer geld minder uitgeven. Daar komt het op neer. Leuke discussie terwijl we allemaal hetzelfde bedoelen :mrgreen:
Gebruikersavatar
door tembaco
#1247299
vond ik toch ook wel zo :lol: maja al met al zijn we toch de l*l
Gebruikersavatar
door mark_almelo
#1249985
JeffryVW schreef:Hoorde zoiets dat het alweer is uitgesteld tot 2014 kan dat kloppen?

Wees nu maar niet bang want zoals ze het nu aanpakken gaat het zo nooit lukken. Ze kunnen nog geen 10 meter weg aanleggen zonder jarenlange discussies, laat staan zo'n project wat te simpel te frauderen en te storingsgevoelig is. Om nog maar te zwijgen van de duitse postadressen enzovoort.
door KillerbeeNL
#1250054
Dit wordt weer zo'n prestige project verzonnen door "theorie mannetjes" :twisted:
Eenmaal geld er in gepompt is er geen weg meer terug.

even toekomst kijken:

Accu onderweg leeg en weggesleept door de anwb.
Thuis gekomen en 2 dagen later i.v.m. tijdgebrek een nieuwe accu erin gezet.
2 maanden later een brief dat de auto in een periode van 2 dagen "kwijt" was tussen punt a en b volgens gps systeem.(of krijgt het kastje een eigen stroom voorziening?)

Een brief/boete dat ik ergens tussen a en b te hard heb gereden daar waar 120 toegestaan was.

Brief dat "het kastje" defect is en of ik mij maar even bij de eerste de beste "aangesloten garage" wilt melden om deze te vervangen : administratie kosten en eigen tijd voor eigen rekening.


Laten ze in vredesnaam de boel simpel houden en mensen stimuleren met openbaar vervoer te gaan en maak (helaas) de brandstof duurder dan betaald de "vervuiler" (don't flame me :oops: )
(ik werk onregelmatig en MOET soms de auto gebruiken om op het werk te komen)

Nog beter is al die driedelige pakken in Den Haag uitdunnen en de projecten die miljoenen hebben gekost (voorbeelden genoeg) of gaan kosten eerst eens goed tegen het licht houden met onderzoek en pilots EN DAN kijken wat al dat moois kost aan personeel/apparatuur/onderhoud om het draaiende te houden want uiteindelijk betaald de burger.......ook als het flopt :twisted:
Gebruikersavatar
door function
#1258908
mijn tegenaktie tegenover de kilometerheffing.........
Afbeelding
plek voor nog meer sticker tegen zinloos geweld op fiancieel vlak tegen autorijders.

en benzine duurder maken? ben je gek???!!!???

laat ze eens bezuinigen op onzinnige projecten, en kort hunzelf eens op hun loon.
daar valt immers no genoeg te halen.
de burger is bijna doodgebloed op financieel gebied.....stelletje bloedzuigers in het kabinet :evil:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]