Ahhhhh das balen. Mijn auto is van maart 1978 en mag dus kennelijk niet met blauwe platen. Zouden ze hier streng op zijn want wil ze wel graag gaan bestellen.
Gr. Salocin

Salocin schreef:Ahhhhh das balen. Mijn auto is van maart 1978 en mag dus kennelijk niet met blauwe platen. Zouden ze hier streng op zijn want wil ze wel graag gaan bestellen.
Gr. Salocin

vwvento98 schreef:Salocin schreef:Ahhhhh das balen. Mijn auto is van maart 1978 en mag dus kennelijk niet met blauwe platen. Zouden ze hier streng op zijn want wil ze wel graag gaan bestellen.
Gr. Salocin
Als je de pech heb en je eb een agent die de regelgeving kent kan je wel eens een prentje oplopen.
Over het algemeen denk ik dat het wel losloopt.
Ik weet alleen niet hoe het werkt met APK keuringen
funkel schreef:gti_edition schreef:100% single en nog nooit een echte relatie gehad :LOL:
Wie bied meer! :mrgreen:
kijk een verstandig man :tu: :LOL:

Salocin schreef:Ahhhhh das balen. Mijn auto is van maart 1978 en mag dus kennelijk niet met blauwe platen. Zouden ze hier streng op zijn want wil ze wel graag gaan bestellen.
Gr. Salocin

Daarom heeft de politie dus een keer de breedte tussen mijn linker en rechter wiel lopen opmeten. De idioten liepen met een rolmaat om mijn auto alsof ze heb 's avonds na wilde bouwen. Maar hij leek dan ook vies breed en laag (was hij eigenlijk ook welvw-unit schreef:flakfazer schreef:super leon hier hebben we wat aan.. alleen ik lees wel:
De wielen onderscheidenlijk banden van personenauto's:
a.
moeten goed zijn afgeschermd; (dat het profiel van de band binnen de wielkas valt)
b.
mogen niet meer dan 30 mm buiten de afscherming uitsteken;
c.
mogen niet aanlopen.
d.
de spoorbreedte mag niet meer dan 2% afwijken van het origineel

Keer terug naar Volkswagen Algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten