VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
door johanbeekman26
#2839635
Hallo.

Ik zou graag zelf vcds op m'n laptop willen hebben. Maar hier en daar al wat rond gekeken. En nou zijn er. Nog al wat aanbieders ross tech is volgens mij de beste. En de software zou dan gratis zijn alleen de kabel en de stekker moet je dan wel kopen. Alleen geen idee hoe of wat. Welke ik dan moet aan schaffen en welke software.

Al vast bedankt Gr johan
Gebruikersavatar
door mano
#2839636
Wat wil je ermee doen. Is een hele simpele vraag.
door Mari
#2839640
... Ross-Tech is de fabrikant van de originele kabel, wereldwijd verkopen ze die, of rechtstreeks bij hun vandaan of via de verschillende dealers die je kan vinden op hun website (Primus en Randstad Car Solutions zijn de dealers voor Nederland).

Software kun je downloaden vanaf de website van Ross-Tech. Wanneer je de software in het Nederlands wilt hebben dan kun je die vaak downloaden van de website van de deler waar je de kabel gekocht hebt.

Originele kabel is aan de prijs, we hebben het niet over een paar tientjes... kabels voor die prijs zijn er ook, maar die zijn niet origineel... Het is wat @mano al stelt: wat wil je ermee gaan doen?
door johanbeekman26
#2839642
Ja precies. Nou ja ik heb zelf wel een uit lees apparaat puur voor foutcodes. Maar nu heb ik dus een probleem met de rechter kant van de verwarming. De kachel radiateur is al vervangen. Dus denk dat het probleem nu bij de motor ligt heb hem zelf al los gehaald en kan hem zelf ook wel vervangen. Maar om dan een basis afstellingen te doen en te kijken of het überhaupt aan die motor ligt of een sensor. zou ik dt graag zelf willen bekijken dan daar voor naar de dealer te gaan. Dus ja eigenlijk is mijn bedoeling om dit soort dingen te bekijken.
Gebruikersavatar
door mano
#2839649
Mooi een Chinese kloon halen. Werkt prima voor die 2/3 tientjes.
Gebruikersavatar
door mano
#2839652
Bij een niet te nader noemen webshop koop je de software en interface (uitlees stekker) voor 2/3 tientjes.
door Mari
#2839670
... en alleen de meegeleverde software gebruiken want de originele software kan die kabel bricken...
johanbeekman26 vinden dit leuk
mph of kmu Touran 2011

Geen idee wat je bedoeld met 2de snelheidsaanduidi[…]

Zie forumregels. Zou je aub alle gegevens erbij wi[…]

Hartstikke fijn dat het werkt. Dank voor de feedba[…]

Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]