VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door UsaGolfHenk
#1814803
wat je ook kan doen is accu of zoutzuur in een plantenspuit doen en dit er dan op sprayen :tu:

werkt iig niet zo agrresief als met plassen tewerk gaan opschuren en heel erg zout waten wil ook wel eens werken :tu: 500g zout op 1l water is aan de erg zoute kant :tu:
door Xizer
#1814925
6n-driver schreef:Inmiddels heb ik de kap in de achtertuin liggen en volgesmeerd met remolie/vloeistof... tot op heden zie ik nog niks gebeuren...
Beste kun je een paar oude lappen pakken, deze doordrenken met remolie en ze over de kap leggen. Is niet met een uurtje gebeurd hoor, laat hem maar eens een dag erop liggen. ;)
Gebruikersavatar
door UsaGolfHenk
#1816402
cadillac schreef:gewoon 1 of andere werkeloze vragen of ie dat ding even kaal maakt voor 2 tientjes :tu:
zit je er zelf ook niet mee te klooien!
kheb nog een zwager hier om de hoek zitten die niks te doen heb :lol:

@kevin: als je goed leest zie je al dat afbijt niet werkt :tu:
door cadillac
#1816586
UsaGolfHenk schreef:
cadillac schreef:gewoon 1 of andere werkeloze vragen of ie dat ding even kaal maakt voor 2 tientjes :tu:
zit je er zelf ook niet mee te klooien!
kheb nog een zwager hier om de hoek zitten die niks te doen heb :lol:

@kevin: als je goed leest zie je al dat afbijt niet werkt :tu:
dan is dit het antwoord lijkt me, topic kan dicht :LOL:
Gebruikersavatar
door 6n-driver
#1817009
Heb het gister gewoon maar met een haakse slijper gedaan met een lamellenschijf erop! Ging nog niet heel makkelijk maar tis er wel van af! :tu: Daarna even een beetje water met zout erop gesmeerd... en moet zeggen dat het goed roest na een nachtje.... maar de roest moet nog wel flink dikker worden :tu:
Gebruikersavatar
door KevinJ
#1819514
UsaGolfHenk schreef:
cadillac schreef:gewoon 1 of andere werkeloze vragen of ie dat ding even kaal maakt voor 2 tientjes :tu:
zit je er zelf ook niet mee te klooien!
kheb nog een zwager hier om de hoek zitten die niks te doen heb :lol:

@kevin: als je goed leest zie je al dat afbijt niet werkt :tu:
Zie het nu inderdaad
:oops:
door golfdriver22
#1857618
je moet diepe krassen maken in de lak tot op het metaal zodat de afbijt eronder kan en als je de afbijt erop hebt gesmeerd afdekken met folie en uurtje laten liggen zodat die bijtende stoffen niet kunne verdampen gr roy
Gebruikersavatar
door Jacobus
#1895530
het is dat je te ver weg woont anders liet ik het graag even zien met de bovenstaande post die ik je als tip mee gaf ( pagina 1 )

een mouse is echt bagger

ben al 17 jaar schilder en als eigen schildersbedrijf denk ik toch wel zeker te weten wat ik zeg

maar succes met ontlakken :tu:
Gebruikersavatar
door GolfIVlife
#1898662
Ik had een tijdje terug een stukje achterscherm die ik moest ontlakken. Heb een bijtmiddeltje gehaald bij de lokale autoshop in een spuitbus. Moest het er dik op spuiten en 10 minuutjes in laten werken. Vervolgens kon ik er met een schrapertje klodders lak vanaf halen! Binnen een half uurtje had ik een hele achterscherm kaal!
Update navigatie Tiguan

Ik had niet veel opties..... Ik heb een Tiquan […]

Dat is hem nou juist. Meer heb ik niet te horen ge[…]

Jah dan gw de connector los halen van de dynamo of[…]

Probleem met lege accu is opgelost. Het bleek toch[…]

Heeft ie ook gedaan, de beschadigde velg heeft ie […]

Laadsnelheid (snelladen)

Moet mogelijk zijn. Heeft te maken met temperatuu[…]

Ja gaat prima. Vorig jaar ook aangepast in de spie[…]

Div. Communicatiestoringen

Aan de hand 2 fotootjes met een overzicht van fout[…]