VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door zwartegolf
#2849281
Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /android/radio /navi u mij aanraadt voor mijn Golf variant uit 2010.
Bv van een chinese webshop ervaringen,enz
Gr René
Gebruikersavatar
door GolfVI
#2849314
Hoi Rene. Ik heb een paar maanden terug een Xtrons IQ92MTVP in mijn 2012 Golf VI gebouwd. Ben er ( nog ) niet helemaal tevreden over. Positief zijn de vele mogelijkheden en het gebruik van google maps in vergelijk met de RNS310. Minder is de trage reactie op de knoppen op het stuur en als de auto bijvoorbeeld in zijn achteruit wordt gezet het een tijdje duurt voordat de afbeelding van de auto op het scherm verschijnt. Deze unit is een uitvoering met SIM kaart die er ook in is geprikt. Volgens Xtrons ( hun ondersteuning is goed ), komt de traagheid wellicht door de SIMkaart en hadden ze geadviseerd om deze te verwijderen maar daar ben ik nog niet aan toegekomen. Ander punt is dat de unit meestal ok opstart maar soms om de PIN code van de SIMkaart vraagt. Al met al tot nu toe voor mij; Stel dat de SIMkaart oorzaak is van bovengenoemde items dan prima. Anders wat minder maar vind ( ok, de vrouw, ik rij zelf bijna nooit in de Golf ), het toch nog steeds een vooruitgang t.o.v de RNS310.
door JTvD
#2849464
Ik heb in mij Jetta 1.2.TSI de standaard radio vervangen voor een dubbeldin android radio.

Ik ben zeer tevreden.
Heel feel functies zijn nog steeds aanwezig net als op de standaard radio.
Heb nu een achteruitrij camera.
Bluetooth bellen is prima.
Navigatie, en omdat het Android is heb ik zeer veel keuze
Film kijken
Heel veel MP3, op sd,
Aansluitmogelijkheid tot een harddisk waarop, MP3 of fims gezet kan worden.

Toegang, indien internet, tot o.a. Googleplay
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk