VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
  • Gebruikersavatar
#2840398
Hoi!

Ervaart iemand of heeft iemand ooit een krassend geluid ervaren bij drempels of oneven wegen? Zie bijgevoegd YouTube filmpje. De auto heeft 191.000 km op de teller. Het lijkt alsof het probleem bij de schokdemper linksachter zit... Ik heb een afspraak bij een garage staan, maar dit is pas mogelijk over twee weken. Wellicht weet iemand wat het probleem is op deze forum.

[youtube]https://youtube.com/shorts/Mhqwma8FU5M[/youtube]
#2840400
Is een kwaaltje van de MQB onderstellen. Zijn je stabi rubbers die gaan kraken. En als het achter is zijn het de achterdempers. Ook dit komt vaak voor. Vervangen is de enigste (langdurige) oplossing
#2840421
Antera schreef: 30 jan 2023 13:12 Is een kwaaltje van de MQB onderstellen. Zijn je stabi rubbers die gaan kraken. En als het achter is zijn het de achterdempers. Ook dit komt vaak voor. Vervangen is de enigste (langdurige) oplossing
Bedankt voor de info! Met achterdempers, bedoel je hier de schokdempers mee? Ben vrij nieuw en probeer het te begrijpen. Ik las dat Bilstein OEM schokdempers een goede keuze waren om ze daarmee te vervangen.

Zie forumregels. Zou je aub alle gegevens erbij wi[…]

Hartstikke fijn dat het werkt. Dank voor de feedba[…]

Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]