VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen luchtgekoelde auto's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1446184
Jaja, eindelijk is het zover. Er staat een kever in de garage!!!! :tu:
Afbeelding

Afbeelding

Dus naast de Spijl in de ene garage staat er ook een Kever in de andere garage. :tu:

Het is de bedoeling dat hij dezelfde kleur gaat worden als de bus en hij moet lekker laag worden.
Verdere plannen....Nog geen idee we gaan van de week eerst even goed alles nakijken zpdat we weten wat we allemaal moeten doen om hem APK-klaar te maken.
#1446853
Nadat er ineens een leuke kever ons op pad kwam heb ik dan eindelijk de kever in garage staan.

We dachten dat er best wat aan moest gebeuren om hem APK klaar te maken en de startmotor was kapot (was ons verteld).

Gisterenavond heb ik hem even gewassen, 4x want was niet schoon te krijgen en de mos hing overal.
Mike is gelijk aan de gang gegaan met de roest plekken na te kijken en het is eigenlijk bij alle plekjes oppervlakkige roest. Op 3 plekjes is hij door maar dat zijn kleine plekjes.
Gisteren het interieur er uitgehaald en de bekleding op de bodem, ik heb heel de bodem schoon moeten krabben want het zat echt helemaal vastgeplakt. Maar de bodem is hard, geen rotte plekken oid. Die gaan we dus goed behandelen voor we de bekleding er weer op doen.
Het hemeltje moet ik van de week ook eventjes schoonmaken want dat is geel en moet dus wit zijn.

Toen hij helemaal gewassen was en de roestplekjes behandeld waren dachten we, kijken of hij start.
'Zal wel niet dacht ik want de startmotor is kapot.'
Dus de sleutel omdraaien en we hoorde de startmotor draaien dus hebben we er een beetje benzine ingegooid en ja hoor....Hij start!!
Heerlijk om mijn beesie zo te horen knorren.

De foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=FSYHYQ3A

Nu snel APK-klaar maken zodat ik er de weg mee op kan. :tu:
Tiguan dashboard lampjes

De melding en uitgelezen storing kunnen oliedruk g[…]

Bij een 2.5 liter diesel een nieuwe motor ingebouw[…]

OEM webshops

Hallo allemaal, Welke NL of Duitse websites bevel[…]

... ken ik niet, zal een universele tool zijn... l[…]

Dat is niet de originele ledstrip. Ledstrip is ook[…]

Goedemiddag mede-forumleden, Hierbij wil ik meze[…]

Klopt. Brandstoffilter vervangen is een eitje. Ik […]

Helix subwoofer Golf 8 variant

Ik heb zelf zo systeem laten inbouwen. Alle boxen […]