VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van de Arteon, Passat, Passat CC & Phaeton.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1384095
Hallo,

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Edi Moorman 22 jaar wonende in Doetinchem. Ik heb sinds een maand een Passat 3B van '98. Ik heb me bij jullie aangesloten omdat ik graag alle tips en trucs wil weten, en op de hoogte wil blijven van de discussies op het forum.

Nu heb ik gelijk al een vraag, Ik wil graag mijn auto verlagen en 18" of 19" RS6 velgen er onder. Het liefst natuurlijk 19". Waar moet ik rekening mee houden? Wat is beter 18 of 19 ? Hoe laag moet ik hem hebben ?( wil hem strak op de grond hebben ).. Waar kan ik bijvoorbeeld deze het best kopen ? prijs speelt een rol omdat ik nog student ben.. maar prijs kwaliteit verhouding moet wel goed zijn.. Bijgevoegd een aantal foto's van de Passat ( misschien iemand die een fotosoep kan maken zodat ik een beter idee krijg? )

Alvast bedankt voor jullie reacties!




Groet Edi.
passat1.JPG
passat1.JPG (48.08 KiB) 8171 keer bekeken
passat2.JPG
passat2.JPG (36.12 KiB) 8171 keer bekeken
#1474776
heb hem ook verlaagt met 19" lm breedset alleen had ik liever nu geen breedset genomen omdat ik nu niet lager kan omdat ik anders met de velgrand achter tegen de wielkast rand aan kom.
het wil wel met 19" maar dan 8j doen.
#1556465
Je kan ook 20" eronder gooien, dan moet de bandenmaat alleen wel 225/30/20 zijn. Anders wordt het iets te hoog
#1792466
welkom ook een dtc'er,nice car mooie kleur :tu: ik rij zelf ook met een 3b sedan rij op 19 inch en een v-maxx setje eronder achter kan ik niet lager tenzij ik de stelring er tussen uit haal,maar ik vind het wel ok zo nu rij ik toch laag en heb nergens last van aanlopen,wat mij toch ook wel wat waard is zeker met die k*tdrempels in dtc,succes met je keuze :tu:
Golf 5 aircoprobleem

Het bleek toch de compressor zelf te zijn. Zelf n[…]

Zal ik eens laten doen

Knipperende alarmlichten

Update: Het blijkt een defecte alarmhoorn te zijn.

Regelapparatuur

wat bedoel je met regelapparatuur? Als je zelf zak[…]

weet je motor/versnellingsbak type niet (heb je ee[…]

Tiguan dashboard lampjes

Daarom dat deze wagen dus in de verkoop is gegaa[…]

Trekhaak EOS

Bedankt. Ben nog zoekende. Heb de bestelling die […]

Bedankt. Heb inmiddels de radio vervangen door een[…]