VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Skoda
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door DarkprojectX
#1856973
Škoda in Nederland

Afbeelding

Pon Mobiel, onderdeel van Pon’s Automobielhandel, importeert sinds 1992 het Tsjechische automerk Škoda. Mede dankzij het steeds bredere (en duurzame) modellenprogramma maakt Škoda in Nederland een spectaculaire groei door.


Pon Mobiel - centrale rol
Pon Mobiel vervult als exclusief Škoda-importeur een centrale en leidende rol, en bemiddelt en coördineert tussen diverse partijen. Daarmee is Pon Mobiel de onmisbare schakel tussen de Tsjechische autofabrikant en de Nederlandse consument. Pon Mobiel is in 1998 verhuisd vanuit Voorschoten naar een futuristisch gebouw in Leusden (nabij Amersfoort).

Steeds meer Škoda-fans
Pon Mobiel initieert een veelvoud aan activiteiten namens Škoda, dat in Nederland kan rekenen op een steeds groter wordende groep Škoda-rijders. De vele groene, energiezuinige modellen – extra vriendelijk geprijsd door de Nederlandse belastingdienst – dragen aantoonbaar bij aan Škoda’s stijgende marktaandeel.

Vooruitgang met Volkswagen-techniek
Škoda is sinds 1991 onderdeel van Volkswagen AG: de modellen maken dan ook gebruik van de laatste Volkswagen-technieken. In combinatie met Škoda’s betrouwbare en innoverende design, de slimme prijs-kwaliteit verhouding en de brandstof besparende toepassingen, zijn Škoda-modellen voor steeds meer consumenten een keuze om met recht trots op te zijn.

Škoda is momenteel in 100 landen vertegenwoordigd. De modellen worden gebouwd in moderne fabrieken in thuisland Tsjechië, Oekraïne, India, Bosnië-Herzegovina, Kazachstan, Rusland en China.

Verrassend Škoda
Škoda doet graag meer voor Škoda-rijders. Een goed voorbeeld is VerrassendŠkoda, een exclusief - gratis (!) – klantenprogramma met inmiddels ruim 35.000 leden. Lid worden kost je helemaal niets maar levert je wel veel voordeel op. Denk daarbij aan onder meer een gratis zomer- en wintercheck, partner-aanbiedingen zoals Škoda Parkeren en Škoda Vakanties, het Škoda Magazine en een nieuwsbrief met verrassende (kortings)acties.
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]