VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Audi
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door miesjel
#2057704
Hallo,

sinds juni hebben we een nieuw audi A3 met s-line pakket, model 2011 dus. Nu hebben we hiervoor een Audi a3 zonder s-line pakket gehad en uit modeljaar 2009 of 2008, weet het even niet zeker.

Met de vorige Audi waren de ramen te bedienen met de afstandsbediening, als je de auto dicht deed en nogmaals op de knop sluiten drukte gingen de ramen dicht, hetzelfde voor open maar dan uiteraard met de ontgrendel knop.

Echter krijg ik dit niet voor elkaar bij de nieuwe Audi, volgens het boekje zou het wel moeten lukken maar het lukt me niet. Als ik de sleutel in de deur doe en vervolgens open of dicht draai en de sleutel vast houd in die bepaalde positie (open/sluiten) dan werkt het wel weer.. :SCRATCH:

Wat doe ik fout? Of is het gewoon niet mogelijk? Er zijn wel wat dingen gestript van het s-line pakket, maar dat waren zaken als verwamde spiegels en stoelen, automatische lichten enz. Voor zover ik weet is een comfortmodule aanwezig als het met de sleutel in het slot werkt, dan moet het ook via afstandsbediening werken.

Alvast bedankt!
#2057713
Bij een Golf 4 werkt dit ook met de sleutel in het slot, maar nooit via de afstandsbediening. Maar dit is wel aan te zetten via VAG-Com (heb het zelf ook laten doen). Dus als het bij een Golfje van 10 jaar oud mogelijk is, moet het ook mogelijk zijn bij een Audi A3 van 2011 ;)

Ik zou 'Antera' eens een PB doen. Die weet hier wel raad mee en kan het waarschijnlijk ook activeren voor je :tu:
#2057722
Ja inderdaad, heel apart! Maar bijna alles is te activeren via VAG-Com, succes ermee! :tu:
Gebruikersavatar
door Antera
#2058751
miesjel schreef:Ah ok, dan kan dat het inderdaad zijn. Wel raar dat dit bij een minder rijk uitgeruste auto wel mogelijk was/is maar bij deze niet :?

Bedankt voor de reactie! :tu:
dit zou wel moeten werken maar vermoede dat dit in vagcom uit geschakeld staat. laatst ook en a4 2011 waarbij het niet werkte en hebben het toen alsnog met vagcom geactiveerd

Loopt weer als een zonnetje! Twee nieuwe zuigers,[…]

Breekkabel bevestigen VW Tiguan 2013

Hallo, Ik heb onlangs een Volkswagen Tiguan uit 2[…]

Golf 5 GTI 77-RF-PL

Ik was de 1e eigenaar van deze auto en zag dat de […]

50/18 op een auto leggen die standaard 55/18 heeft[…]

Waarop baseer je een hoog verbruik? Tank vol gegoo[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

meteen naar 1969 vanaf 18xx

Is aop alle modellen mogelijk om ACC uit te zetten[…]

Stuur en stoelverwarming

In mijn GTE gaat bij dit weer elke keer bij een ni[…]