willemvansoeren schreef:hoe erg het ook is, vaak hebben wielrenners het aan zichzelf te danken dat ze bij een ongeval betrokken raken. heb het vaak genoeg gezien dat ze ergens gauw tussendoor glippen en dat het overige verkeer hard in de ankers moet. en het gedrag hoe ze zich opstellen naar andere verkeers deelnemers, ze denken dat ze de tour de france zelfrijden en denken dat de weg van hun is dat gaat vroeg of laat een keer mis wat nu het geval is.
met alle respect, maar misschien heeft de automobilist wel veels te hard gereden
staat in het artikel namelijk niet welke partij fout is/was, en eerlijk gezegd doet het er niet toe
Fietsers, voetgangers en scooter rijders maken het automobilisten het soms erg lastig door maar gewoon blindelings alle kanten op te vliegen
Maar hoe vaak rijden automobilisten niet veels te hard in woonwijken, binnen bebouwde kom of op de snelweg?
Ongeluk met vrachtwagen, het commentaar vaak van mensen "het zal ook eens niet, typisch vrachtwagen chauffeurs" enz enz
Hbe zelf met zowel touringcar als vrachtwagen op de weg gezeten, en als je ziet wat voor belachelijke stunts mensen met auto's uithalen is het niet vreemd dat er zoveel ongelukken gebeuren
iedereen wijst wel naar elkaar, maar wanneer iedereen zich wat beter aan regels en snelheden zou houden zouden er veel minder ongelukken gebeuren
En ik houd mij ook niet altijd aan de regels dus ik maak me er ook wel eens schuldig aan!!