VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van de Arteon, Passat, Passat CC & Phaeton.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door mikegti
#2444155
Aan gezien ik weinig kaas heb gegeten over airride en stroom, zoek ik iemand die me kan helpen met het volgende probleem...

De compressors in de kofferbak slaan niet meer aan,, ik had een knopje in t dashboard die mee branden zodra je de verlichting aan zetten, maar ook die doet het niet.. Nu zitten er wel 2 relais in de kofferbak, maar wordt er niet wijzer uit!!

Iemand in de uurt van flevoland oid die er verstand van heeft en er zsm naar wil kijken??

Mvg

Michael
door mikegti
#2444167
De instal wordt alleen gezekerd dmv een zekering ij de accu, die is nog heel, daarnaast de twee relais in de kofferbak

denk dat de schakel relais in de koffer dood is, maar kan ik daar een willekeurige 40amp schakelrelais tussen zetten? (zitten twee relais)
door mikegti
#2444429
MK2-VRT schreef:Handig als je ff vermeld wat het probleem was :tu:

Trouwens is dit dezelfde Mike ?

http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=118805
Nee Stefan, dat ben ik niet ;)

Maar heb de auto nog niet zolang.. maar in mijn geval is de hoofdstroom kabel 2 keer gezekerd, bij de accu en achter de achterbank\zijpaneel, nu kon ik die zekering niet vinden, dus alles los getrokken en gevonden en die was door gebrand, zat 60amp in, en nu een 80amp ivm 2 compressors van 40amp per stuk...

Kan nu weer lucht draaien :mrgreen:
Golf 5 aircoprobleem

Het bleek toch de compressor zelf te zijn. Zelf n[…]

Zal ik eens laten doen

Knipperende alarmlichten

Update: Het blijkt een defecte alarmhoorn te zijn.

Regelapparatuur

wat bedoel je met regelapparatuur? Als je zelf zak[…]

weet je motor/versnellingsbak type niet (heb je ee[…]

Tiguan dashboard lampjes

Daarom dat deze wagen dus in de verkoop is gegaa[…]

Trekhaak EOS

Bedankt. Ben nog zoekende. Heb de bestelling die […]

Bedankt. Heb inmiddels de radio vervangen door een[…]