VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Scirocco, Corrado, EOS & Beetle.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2511016
je kan de kabels eruit trekken dan heb je 2 lange pinnen ( mannetje). Deze kan je aansluiten op de + en - van de xenon.
Tip: koop een weerstand kabel waarbij je direct stroom van de accu kan aansluiten. dit voorkomt het knipperen van je xenon.
door Fritsdeblitz
#2511035
En zelfs alle weerstanden werken niet goed drama verhaal .

Phillips maakt goede lampen geen xenon maar geven wel een flinke tiet licht :tu:


En Google maar eens goed wat een xenon set kan slopen aan je auto voor je verder gaat


Weet dat ik het ook wou kopen en toen ik las wat voor ellende er van kan komen heb ik het gelaten voor wat het is :mrgreen:
#2511047
Fritsdeblitz schreef:En zelfs alle weerstanden werken niet goed drama verhaal .

Phillips maakt goede lampen geen xenon maar geven wel een flinke tiet licht :tu:


En Google maar eens goed wat een xenon set kan slopen aan je auto voor je verder gaat


Weet dat ik het ook wou kopen en toen ik las wat voor ellende er van kan komen heb ik het gelaten voor wat het is :mrgreen:
Gewoon geen goedkope troep kopen. Ik heb een set die 80,- had gekost en die zit er bij mijn passat 3c al 2 jaar in zonder problemen. In de belasten zit een weerstand al ingebouwd on zo storingen te voorkomen.
door Fritsdeblitz
#2511055
Geef de naam van je set anders misschien zijn er mensen mee geholpen


Vertel allen wat ik er over heb gelezen en ik was er klaar mee .


Maar als er wel een goed set is wat zonder ellende werkt zou dat alleen maar fijn zijn :tu:

Mijn t5 2004 start na 10 uur stilstand niet meer. […]

Handleidingen Tiguan 2024

Er staat voor mij een Tiguan eHybrid in bestelling[…]

Update navigatie Tiguan

Ik had niet veel opties..... Ik heb een Tiquan […]

Dat is hem nou juist. Meer heb ik niet te horen ge[…]

Jah dan gw de connector los halen van de dynamo of[…]

Probleem met lege accu is opgelost. Het bleek toch[…]

Heeft ie ook gedaan, de beschadigde velg heeft ie […]

Laadsnelheid (snelladen)

Moet mogelijk zijn. Heeft te maken met temperatuu[…]