VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Scirocco, Corrado, EOS & Beetle.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2001224
Hallo mannen,

Ik heb op de meest bezochte marktplaats van nederland een vw motorsport chip voor G60 gezien.
Er staat bij dat deze geschikt is voor laderpulley 70-65mm en toerenbegrenzer 6800 tpm.


Nu heb ik op mijn corrado g60 nog een orginele pulley.

Mijn vraag is wat het effect zou zijn van zoon chip i.c.m. een orginele pulley?

Ik hoor het graag.

M.v.g.
#2004910
Dankjewel voor je reply ruud,

Ik ben in eerste instantie niet van plan mijn pulley te vervangen. Of kan jij me overtuigen dat dit geen slechte gevolgen heeft voor de lader?

P.s. Ik heb overlaatst gebeld met de vraag wat een revisie kost. Ik ga binnenkort nog eens bellen om een afspraak te maken voor revisie:)

M.v.g. Benjamin
#2005067
Dat was dus idd mijn vraag, combinatie van chip en orginele poelie. Bij deze heb ik het antwoord. aan de andere kant ook wel logisch want de laaddruk moet verhoogd worden i.c.m. meer brandstof.

Ik denk dat ik het orgineel ga laten dan. Aan de ene kant ook sonde om een orginele corrado met 117 dkm te gaan tunen. Uiteindelijk zal het ook sneller kapot gaan.

Mag slotje op dus.

Bedankt
#2005109
Lader is nog nooit gereviseerd, ook geen rare geluiden te horen gelukkig. ( hebben geen jonge kerels mee gereden in het verleden denkt dat dat ook een beetje scheelt ) De corrado staat momenteel stil en wordt niet vaak mee gereden. Ik wil hem zowieso laten reviseren bij je, daar ga ik nog contact voor met je opnemen :tu: Heb overlaatst eens telefonisch een prijs opgave gedaan. Voor de zomer moet die tip top erbij staan :mrgreen:

Gr. Benjamin
#2523019
Lader is bij 120 dkm gereviseerd. De persoon die hem heeft gereviseerd zei dat hij er nog perfect uitzag en eigenlijk niet uit elkaar had gemoeten. Zo zie je dat als je normaal doet met een G60 het gewoon lang mee gaat!
Vreemd geluid bij wegrijden

2 dagen geleden weer geweest, ze hebben niets gevo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]