VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
door danny20danny
Vandaag wil ik in mijn caddy stappen en zie dat het raam van de bij rijders kant open staat. en Jahoor ze hebben er in gezeten wel is waar echte amateurs want de radio zat er nog in. Alleen wel mijn dashboard beschadigt door een schroeven draaier en de knoppen van mijn radio gerukt. :GRR: :GRR: :GRR:

weet iemand hoe het mogelijk is om een raam open te krijgen zonder een sleutel of de knoppen in de auto te gebruiken. vind het zelf nogal vreemd aangezien het hier hard geregend heeft en de stoel kurkdroog is. En de ramen waren 100 % zeker helemaal dicht.
Laatst gewijzigd door danny20danny op 31 aug 2014 15:27, 3 keer totaal gewijzigd.
door danny20danny
whoppa vandaag maar weer eens verrast bij mij voor de deur iemand is vannacht lollig geweest althans dat heeft hij geprobeerd :GRR: . Ik zou graag tips hebben ivm verzekering of zelf laten repareren. want wat is nu het geval deze auto word over 3 weken ingeruild voor een nieuwe 7. En deze schade zou dus opgeknapt moeten worden. kan iemand een schatting maken wat dit geintje gaat kosten ? linker voorscherm, bestuurders deur en passagiers deur achter aan de linker kant. Het is wel ik ben all risk verzekerd en mag 1 schade per jaar maken zonder terug val maar op het moment dat ik dus een andere auto koop is de regeling dus zo dat ik met 0 schade vrije jaren begin omdat er toch een schade is geclaimd.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
door RoccoTurk
Ik snap dat nooit. Auto vandaliseren met mensen. Een kennis had een zwarte 6 serie gran coupé gehaald ten waarde van 116.000 ( getuned door Hamann. 2 weken later een dikke witte streep van de ene kant tot aan de andere kant. De streep is ook enorm zichtbaar door de zwarte kleur

Anyways het is verstandiger om morgen de verzekering te bellen en om je vraag te stellen. Zij weten het immers beter.
Aangifte is inmiddels gedaan via verzekering is geen optie dan word het veel te duur. Ik ben dan wel all risk verzekerd en ik kan 1 schade per jaar claimen zonder te zakken in schade vrije jaren echter het probleem is deze auto word over 3 weken in geruild en dus moet er een nieuwe premie voor een nieuwe auto gemaakt worden en op dat moment begint mijn schade vrije jaren dus weer op 0 :GRR: kortom dit gaat een heel duur grapje worden, kan iemand zo de waarde van de schade schatten?
schade zit al gauw op de 800.-

Silver is een moeilijke kleur om te spuiten
Bij een maatje van mij is afgelopen zomer een kind met een fiets bij langs geschuurd, met als resultaat een kras over het hele achterportier en over dat paneel waar ook je tankklep inzit. Hij had kleurcode LA7W (Reflex silver). Schade was ruim 1.000 euro. Hij had de mazzel dat de ouder van 't kind de dag erna persoonlijk langskwam om de verzekeringspapieren in te vullen
door jordi
emvanzet schreef:Als je nagel niet in de groef blijft hangen zou ik proberen te polijsten.

Ik ook :tu:
Ik denk dat je met machinaal polijsten meer dan de helft weghaalt!
Maar het is en blijft zuur, blijf met je poten van andermans spullen af :evil:
door emvanzet
Als je in de buurt van rdam woont mag je langskomen hoor.
Heb diverse polijstmiddelen liggen.
Polijsten had geen zin was op de achterdeur tot metaal. Auto is inmiddels weg gebracht en hoop hem morgen weer netjes te ontvangen, probleem was dus ook dat deze auto zonder krassen is ingeruild, ik laat hem nu spuiten voor 600 dealer zou 800 aftrekken voor de schade.

Hier staat een CNG UPje, benzinemeter staat ook op[…]

Toplaag panoramadak laat los

Hoe herkenbaar. Exact hier hetzelfde geval. Super […]

Sinds kort een eigenaar van een tweedehands Golf 8[…]

Radio volume knop

Hoi, ik heb ook precies zelfde geval meegemaakt.[…]

Ik heb ook het probleem dat mijn app zegt "Je[…]

Sleutel. Golf 8

Moest of moet geen batterij vervangen. Was gewo[…]

Koolaanslag

Ben al een tijdje aan het uitzoeken wat de Beetle […]

Trekhaak afneembaar