VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door hawkeye
#2623099
Al met al sta je toch even te kijken als je ziet dat ze hebben huisgehouden, toch wel vreemd dat men bij VW dit niet beter heeft beveiligd, waarom hoor je dit soort berichten alleen bij VW bezitters, wat hebben die andere merken dan wel voor elkaar.
door Ardj
#2623112
Heeft waarschijnlijk met de vraag te maken. Volkswagen heeft in veel modellen zelfde navi zitten, er zijn veel volkswagens verkocht, dus de vraag is hoog.

Hier in de buurt waren het eerst steeds Audi's (Pa z'n auto tot 3x toe het slot eruit gebroken, zonder dat ze wat gejat hadden :lol: ), toen Polo's en Golfjes en nu BMW 3-series (navi gaat daar nog makkelijker uit dan polo, 1 lijstje wegtrekken en schroeven maar)
Gebruikersavatar
door Blueshark
#2623753
hawkeye schreef:Toch wel vreemd dat men bij VW dit niet beter heeft beveiligd, waarom hoor je dit soort berichten alleen bij VW bezitters, wat hebben die andere merken dan wel voor elkaar.
Omdat dat men in Nederland er niks aan doet, dief loopt sneller buiten dan de aangever.
Ik kom regelmatig bij vrienden in Duitsland en zelfs bij de dealer stonden ze van het Navilock systeem te kijken, kennen ze daar dus helemaal niet.

Maar ja daar hebben ze ook veel meer politie en worden boefjes ook werkelijk gestraft en niet met een bezem de straat op gestuurd.

Joost
door Fritsdeblitz
#2623755
Misschien moet de Politie in Nederland minder tijd uitgeven aan het bekeuren en werk gaan doen waar de burger wat aan heeft :tu:


En zou er in Duitsland geen Rns gestolen worden geloof er geen moer van
Gebruikersavatar
door itak
#2623994
De politie heeft zelf te weinig personeel je moet tegenwoordig maar gewoon online aangifte doen, dit ligt eerder aan onze overheid wat overal op bezuinigt. Buiten dat horen ze gewoon van andermans spullen af te blijven. Heb nu geïnformeerd voor een alarm systeem en als alles dalijk weer netjes is afgerond en hersteld zal ik er voor de zekerheid nog maar zo'n lelijke navilock bij doen om herhaling te voorkomen.
Gebruikersavatar
door Blueshark
#2624194
Fritsdeblitz schreef: En zou er in Duitsland geen Rns gestolen worden geloof er geen moer van
Dat hoor je mij ook niet zeggen maar het is niet zoals hier dagelijkse kost.

Joost
Vreemd geluid bij wegrijden

2 dagen geleden weer geweest, ze hebben niets gevo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]