VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Skoda aan de andere leden voor
door Rider
#2656569
Hoi, mij even voorstellen als ook mijn projectje.

Harry, 32 jaar van Belgie tegen de hoofdstad.

Ik was een blije bestuurder van een VW Polo 1.6crTDI105 Highline. Maar omdat mijn vriendin binnen 4 weken gaat bevallen van ons 1ste mini-repliekje, moest er toch 1 van de 2 wagens vergroten.

Afbeelding

Ik was zeer blij van de VW Polo en wou het zelfde maar met 4 deuren, grotere koffer en meer plaats achteraan.
Heb dan een Rapid Ambition 1.6crTdi 105hp gekocht begin December (Bleutooth, Gps, verwarmde zetels, cruzctrl, aut.airco, afneembare trekhaak,...)

Afbeelding

Ben nu al 4 maand een blije bestuurder van dit voertuig.
Om wat inspiratie en dergelijke te hebben surf ik veel op internet en vaak kom ik op dit forum terecht. Daarom ook dat ik hier even mijn voertuig voorstel, als ook de kleine mods:

-Heb het kader rond de radio piano-zwart gespoten, (Ga dit wel nog eens herdoen om een nog fijnere afwerking met wet-sansing)
- Voltmeter
- Aludoorsills
- Sparco pedalen (had deze nog liggen)
- Highpower led in de koffer

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik kon niet langer wachten om er bredere velgen op te zwieren en rij nu sinds 2 maanden met de velgen van de polo:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De definitieve velgen liggen hier al even om nieuw schoeisel op te zetten en een KW-Var1 is besteld, bedoeling is om wat OEM+ te zijn. Zal dus geen buikschuiver worden en de velgen zijn niet overdreven 17*7.5 met 215/40.

Afbeelding
Stuur en stoelverwarming

In mijn GTE gaat bij dit weer elke keer bij een ni[…]

P1031 p2270 code 02 sensor

Hallo laaste dagen krijgen we meerdere codes op on[…]

Lane assist pas bij 80km/h?

Lijkt me lastig, lane assist wil je, kost wat kost[…]

Lijkt me niet normaal. Mijn auto heeft het gelukki[…]

navigatie MIB2

Inderdaad, er nu op eens een nieuwe update (nov '[…]

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en nog aan het […]

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]