VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door rickgiesberts
#2656790
Hey,

Vorige week hebben ze mijn golf 5 gti gestolen.
Nu heb ik geen rekening van mijn 19 inch velgen en het RNS 510 systeem. Omdat ik de auto in deze staat heb gekocht.
Heeft iemand een rekening van beide of 1 van de 2 die ik zou mogen gebruiken voor de expere?

Groeten rick
door danny20danny
#2657162
In welke staat heb jij die auto gekocht zonder de RNS510 en de 19 INCH velgen of met. Als het met is moeten ze het vergoeden. Rekening van RNS krijg je niet zomaar word met chassis nr op de bon gezet (tenminste bij mij) Ik heb wel een bon maar daar staat mijn chassis nr en kenteken op.
door wjb222
#2657265
mijn inziens is het dit:

hij heeft de auto voor 9000 gekocht met rns en 19''
en nu wilt die van de verzekering 11000 hebben
dus zoekt die een bon om de verzekering mee op te naaien

gebeurt echt ZO vaak :lol:


ps bedragen zijn fictie en is dus ook een gok :tu:
Gebruikersavatar
door Zluytr
#2657404
Je bent verzekerd voor het bedrag waar je de auto voor gekocht heb... En niet voor wat je er aan verbouwd... Of zelfs in het slechtste geval voor de dagwaarde... Licht eraan hoe lang je de auto heb...

Beter ga je er niet van worden!
door wjb222
#2657412
rickgiesberts schreef:Hey,

Vorige week hebben ze mijn golf 5 gti gestolen.
Nu heb ik geen rekening van mijn 19 inch velgen en het RNS 510 systeem. Omdat ik de auto in deze staat heb gekocht.
Heeft iemand een rekening van beide of 1 van de 2 die ik zou mogen gebruiken voor de expere?

Groeten rick

je zegt zelf dat je de auto gekocht hebt met navi en velgen
maar jij wilt rekeningen zodat je de verzekering kunt laten weten dat je er ''accessoires'' op hebt gezet
en dus een hoger bedrag wilt hebben
door danny20danny
#2657473
Weet je wat het punt is die wielen en rns worden waarschijnlijk gezien als accessoires, omdat het niet af fabriek is gemonteerd. Houd er dus rekening mee dat je daarvan 1 jaar nieuw waarde krijg en de rest schrijft hij 15 tot 20 % per jaar af.
door wjb222
#2657597
nieuw waarde over accessoires krijg je alleen indien je die zelf gekocht hebt
en dus niet iets wat al op de auto zit

vandaar dat meneer nu facturen wilt zodat hij dus de verzekering kan lichten :GRR:

waardoor wij met zen allen meer premie per jaar mogen gaan betalen door dit soort clowns :tu:
door GrsbkGolfV5
#2657605
wjb222 schreef:nieuw waarde over accessoires krijg je alleen indien je die zelf gekocht hebt
en dus niet iets wat al op de auto zit

vandaar dat meneer nu facturen wilt zodat hij dus de verzekering kan lichten :GRR:

waardoor wij met zen allen meer premie per jaar mogen gaan betalen door dit soort clowns :tu:
Meer premie betalen zal wel mee vallen, en ik zou precies hetzelfde proberen....
waarom niet? eerst rijd je een mooie auto met 19inch/rns enz, en omdat een of andere t*ringlijer niet met zn poten van andermans auto af kan blijven moet hij straks in een andere, wellicht goedkopere auto rondrijden? en vervolgens hard werken om die accessoires weer te kunnen kopen....
door Fritsdeblitz
#2657636
Blijft de vraag of je iemand moet helpen de boel te tillen


Ook wij betalen mee aan deze bulshit


En nee ga niet zondags naar de Kerk
Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]