VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Schrijf een goede handleiding en help een ander
  • Gebruikersavatar
#2632677
hey mede vwérs

ik heb een probleem met me polo uit 2003
moment dat ik op de blauw/witte draad zowel de sluit als open draad met een potmeter er tussen plaats van 180 Ohm, gaat die wel open maar niet dicht. als ik dit verander en ik pak de draden vanaf sluiten/open van uit de binnenkant auto. (centrale vergrendeling binnen in de auto) werkt het alleen met 750 Ohm. iemand tips voor mij waarom die 180 ohm niet werkt als ik die op de blauw/witte draad plaats. en wel met 750 ohm maar dan op het draad van de open/sluit knoppen van de deur zelf
#2651218
Iemand enig idee hoe ik de comfortsluiting werkend krijg bij mij polo 6n2? Als ik het zo lees dan moet er een relais tussen. Moet ik 1 los er tussen plaatsen of zit er 1 in de auto die ik kan gebruiken.

Dit staat er in de instructies:

Anschlussplan d. Komfortschließung für Masse und Plus gesteuerte Fahrzeuge.

Wenn Ihr Fahrzeug Plus gesteuert ist, dann benötigen Sie einen Relais zwischen dem grünen Leitung und der weißen Leitung (Schließen). Siehe Bild
Nach dem Betätigen der „Zu-Taste“ bekommen Sie auf die grüne für 25 sek. ein Minus-Signal.
#2693010
Ik heb een afstandsbediening setje van Inca Pro (volgens mij exact dezelfde module als Spy levert) voor mijn Polo 6N2 uit 2001 in de auto zitten. Deze had al standaard CV.

Nu werkt de afstandsbediening en de knipperlichten en zo allemaal. Ook heb ik gevonden hoe je de sluitpuls kan omzetten van 1 naar 4 seconden.

Wanneer ik dat doe werkt de comfortsluiting ook, alleen gaan ook de ramen open als ik de auto van het slot af haal.

Ik wil graag enkel dat de ramen sluiten met de comfortsluiting, en niet openen. Nu heb ik al wat verschillende verhalen gelezen, maar geen met echt een duidelijke oplossing.

Iemand die me hiermee kan helpen? :roll:
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
Golf 5 aircoprobleem

Het bleek toch de compressor zelf te zijn. Zelf n[…]

Zal ik eens laten doen

Knipperende alarmlichten

Update: Het blijkt een defecte alarmhoorn te zijn.

Regelapparatuur

wat bedoel je met regelapparatuur? Als je zelf zak[…]

weet je motor/versnellingsbak type niet (heb je ee[…]

Tiguan dashboard lampjes

Daarom dat deze wagen dus in de verkoop is gegaa[…]

Trekhaak EOS

Bedankt. Ben nog zoekende. Heb de bestelling die […]

Bedankt. Heb inmiddels de radio vervangen door een[…]