VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door 2.0GTI16v
#2705824
@feki122: Ik heb me eigen niet bewust verkeerd verzekerd, mocht dat zo zijn. Zou niet weten hoe ik het anders had moeten doen, heb namelijk geen bon van de rns510. Lijkt me niet normaal om mij met een gat in mijn dashboard te laten zitten, zo is de auto ook niet afgeleverd. En waarom zou die bij een ander wel vergoed worden als er een foto word getoond en bij mij niet? Kan in de polisvoorwaarden ook niks terugvinden over dat er een bon van de achteraf ingebouwde accessoires getoond moet kunnen worden.

@VWGolf666: Bedankt voor je aanbod. Wacht nog even reactie van de verzekering af, want ze zijn er nog wel mee bezig. Mocht ik er toch niet uitkomen met de verzekering hoor je misschien nog iets van me. :roll:
Gebruikersavatar
door feki122
#2705946
2.0GTI16v schreef:@feki122: Ik heb me eigen niet bewust verkeerd verzekerd, mocht dat zo zijn. Zou niet weten hoe ik het anders had moeten doen, heb namelijk geen bon van de rns510. Lijkt me niet normaal om mij met een gat in mijn dashboard te laten zitten, zo is de auto ook niet afgeleverd. En waarom zou die bij een ander wel vergoed worden als er een foto word getoond en bij mij niet? Kan in de polisvoorwaarden ook niks terugvinden over dat er een bon van de achteraf ingebouwde accessoires getoond moet kunnen worden.

@VWGolf666: Bedankt voor je aanbod. Wacht nog even reactie van de verzekering af, want ze zijn er nog wel mee bezig. Mocht ik er toch niet uitkomen met de verzekering hoor je misschien nog iets van me. :roll:
Als jij een polis hebt gekregen waarbij staat dat je bv. voor accessoires tot zeg maar wat 1500 euro bent verzekerd en ze er niet bij zetten hoe je dit moet aantonen, zou je op basis van je polis toch je geld kunnen krijgen.
Zij hebben zwart op wit neer gezet waarvoor je verzekerd bent en hoe, en jij bent ermee akkoord gegaan, dus jij hebt niks fout gedaan.

Als je auto nieuw geleverd is met een RNS510, dat zit dit bedrag bij de catalogus waarde en zou je het ook gewoon vergoed moeten krijgen.

Weet niet of je dezelfde verzekering hebt als diegene, maar de ene verzekering doet lastiger dan de andere.
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]