VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2707691
Denk niet dat die gestript is, de auto was 2 half uur vermist tot brandweer melding kreeg. De auto is van plastic/cabron, dat brand wel goed af. Is gewoon erg afgebrand :GRR:

Moet zeggen, doet me best wel pijn om een auto van 950pk en met octaan 105 over de 1000pk van halve miljoen en 18karaat turbo te zien vergaan :(
#2707693
Echt eeuwig zonde, zag laatst een filmpje op een dijk bij mij in de buurt.
Mijn god wat een kanon, ook sneu om met zulk machtsvertoon hem te stelen.
om hem vervolgens in de brand te steken, of kwamen ze erachter dat ze zonder de sleutel weg waren gereden :lol:
#2707694
Toch snap ik dat Audi verhaal niet? Over dat ze zonder sleutels weg kunnen rijden, maar niet meer kunnen opnieuw starten? Reed altijd in een Suzuki Swift Sport uit 2007 keyless en als je met kastje wegliep en buiten bereik is valt auto gewoon uit :SCRATCH: Is Suzuki dan beter dan Audi :SCRATCH:
door Fritsdeblitz
#2707782
Gestolen en uitgebrand achtergelaten. Er is niets meer over van de zeer exclusieve Audi RS6 DTM ter waarde van 400.000 euro.

De auto, één van de snelste wagens ter wereld, werd in Amsterdam gebruikt bij filmopnamen. Rond 23:00 uur dwongen twee gewapende mannen de eigenaar van de Audi uit te stappen. Ze dreigden met het vuurwapen en er werd ook geschoten.

Daarna gingen de overvallers ervandoor. Later die nacht werd de auto uitgebrand in een parkeergarage in Nieuw-West teruggevonden.
#2707797
VWHeart schreef:Toch snap ik dat Audi verhaal niet? Over dat ze zonder sleutels weg kunnen rijden, maar niet meer kunnen opnieuw starten? Reed altijd in een Suzuki Swift Sport uit 2007 keyless en als je met kastje wegliep en buiten bereik is valt auto gewoon uit :SCRATCH: Is Suzuki dan beter dan Audi :SCRATCH:
Volgens mij is het met dit spul zo starten blijft lopen.
Maar zal me niks verbazen dat hier wat achter zit, verzekering tillen oid.
#2707968
VWHeart schreef:Toch snap ik dat Audi verhaal niet? Over dat ze zonder sleutels weg kunnen rijden, maar niet meer kunnen opnieuw starten? Reed altijd in een Suzuki Swift Sport uit 2007 keyless en als je met kastje wegliep en buiten bereik is valt auto gewoon uit :SCRATCH: Is Suzuki dan beter dan Audi :SCRATCH:
Bij BMW is het anders, eenmaal gestart kan je het kastje wegnemen maar hij blijft lopen, zet je hem erna uit dan krijg je hem niet meer gestart tenzij het kastje weer in de buurt is.
Wellicht heeft Audi ook zo'n systeem, dat weet ik niet, rij zelf nog in auto's met zo'n ding wat ze wel eens een 'sleutel' noemen om hem te openen en starten.
door Fritsdeblitz
#2708002
DennisR32 schreef:
VWHeart schreef:Toch snap ik dat Audi verhaal niet? Over dat ze zonder sleutels weg kunnen rijden, maar niet meer kunnen opnieuw starten? Reed altijd in een Suzuki Swift Sport uit 2007 keyless en als je met kastje wegliep en buiten bereik is valt auto gewoon uit :SCRATCH: Is Suzuki dan beter dan Audi :SCRATCH:
Volgens mij is het met dit spul zo starten blijft lopen.
Maar zal me niks verbazen dat hier wat achter zit, verzekering tillen oid.

Waar baseer je dat op dat ze de boel tillen bij de verzekering Broodje AAP verhaal zo jammer weer :evil:
#2708007
Fritsdeblitz schreef:
DennisR32 schreef:
VWHeart schreef:Toch snap ik dat Audi verhaal niet? Over dat ze zonder sleutels weg kunnen rijden, maar niet meer kunnen opnieuw starten? Reed altijd in een Suzuki Swift Sport uit 2007 keyless en als je met kastje wegliep en buiten bereik is valt auto gewoon uit :SCRATCH: Is Suzuki dan beter dan Audi :SCRATCH:
Volgens mij is het met dit spul zo starten blijft lopen.
Maar zal me niks verbazen dat hier wat achter zit, verzekering tillen oid.

Waar baseer je dat op dat ze de boel tillen bij de verzekering Broodje AAP verhaal zo jammer weer :evil:
Basseer ik hier nergens op, maar gebeurt te veel dat dure autos enzo opeens weg zijn en ze dan aankoopbedrag oid terug krijgen. Toen ik dat zei was er nog een boel onduidelijk over hoe en wat.
Dus achter af miss niet slim geweest, maar dacht ik toen wel ff. ;)

Alles in 1 keer proberen te wissen? Probeer het e[…]

Vreemd geluid bij wegrijden

Dealer net gebeld……ik had gewoon 2 jaar fabrieksga[…]

waarde bepaling

Goedemiddag, Ik vroeg mij af hoe iedereen de waard[…]

navigatie MIB2

Er komt geen nieuwe meer uit. Die voor de High i[…]

Rijbereik wordt berekend aan de hand van het verbr[…]

T roc meer geluid willen horen

Hoi allemaal, Ik heb een t roc uit 2018. Stage 1 […]

Hoi allemaal, Ik heb een t roc uit 2018. Ik was b[…]

Hoi Allemaal, Ik heb een t roc uit 2018 waar waar[…]