VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2726727
Hallo
Ik heb net een gebruikte Tiguan 1.4 4-Motion 2008 aangeschaft en wil graag 19" of 20" ET35 wielen plaatsen.
Deze zullen ongetwijfeld buiten de Wielkasten uitkomen. Wielkast verbreders heb ik al binnen.
Heeft iemand hier ervaring mee (misschien begrenzen veerweg, wel/niet verlagen etc)
#2726748
255 is wel een behoorlijk brede band.. Ik zou eerder voor 235 gaan o.i.d. Vaak zijn de 19" wielen iets van 8,5J breed, dan is 235 een mooi maatje.

Laat ik nog 2 goede 235/40R19 bandjes hebben liggen van continental welke voor een zacht prijsje opgehaald mogen worden :tu:
#2726828
Helaas Niels,

Het breedste dat eronder zou kunnen wil ik er wel graag onder hebben dus 235 zal best mooi zijn maar is niet wat ik zoek.
19" is ook een optie maar dan nog steeds 255 breed.
Ik kan alleen nergens vinden of er aanpassingen nodig zijn aan de veerweg om aanlopen tegen de wielkasten te voorkomen.
#2728669
4,5 cm verlaagd dat is een flink stuk.
Zijn er nog problemen te verwachten met aanlopen tegen de wielkasten zonder/met verlaging ?
Ik heb inmiddels velgen besteld 20" 8,5J ET35, de leverancier gaf aan dat die breedte en ET maat juist zouden zijn, nu maar hopen dat dat ook klopt :?
Welke ET maat heb jij er onder ?
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]