VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door DennisR32
#2701603
Hallo Allemaal,

Was zojuist even op MP auto's aan het kijken, tot het kopje Gestolen mijn aandacht trok.
Eigenaar heeft camera beelden van de gasten, maar kan toch niet zijn dat auto binnen 20sec weg is?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... ousPage=lr
https://www.youtube.com/watch?v=-qF-VAk ... e=youtu.be

Hebben ze hier speciaal spul voor om auto zo mee te nemen of zijn ze vaker bij de auto geweest? :SCRATCH:
Gebruikersavatar
door Dennuus1
#2701611
'Gewoon' je auto op slot zetten is tegenwoordig helaas niet voldoende, het gemiddelde bontkraagje heeft je auto inderdaad zo open.

Op marktplaats staan soms lopers te koop, waarmee je bijna elke vw kan openen.
Met de laptop startblokkering eraf halen en rijden maar :tu:

Zelfs veel alarmen kunnen ze met de laptop gewoon uitzetten.

Beste beveiliging is naar mijn mening nog steeds de mechanische beveiliging; Bearlock, stuurslot/pedaal slot etc.

Ook dit is te kraken, maar met name een bearlock kraken gaat erg veel tijd in zitten, met als gevolg dat de meeste bontkraagjes deze wel laten staan.
Gebruikersavatar
door mano
#2701671
Wat heb je liever, dat ze em zo meenemen of eerst binnen komen voor de sleutels?

Dan zou ik voor het verzekerings-geld gaan.

Je zou ook, zoals ook inmiddels veel beschreven, de ecu buiten werking kunnen stellen dmv kabelonderbreking.

Het is natuurlijk te zot voor woorden, maar helaas; het is niet anders en veel beter zal het niet worden met oog op wat er allemaal gebeurt in de wereld op dit moment.
door Fritsdeblitz
#2701674
Hoop dat ze binnenkomen voor de sleutels Stelletje trieste honden zijn het


Geen uur gewerkt in hun leven en alles willen hebben
Gebruikersavatar
door hawkeye
#2701695
De oorzaak dat VAG auto's hoog genoteerd staan bij het dievengilde, is dat men maar een klein deel van het geheugen gebruikt om de beveiligingscodes op te slaan, dus heeft men met geschikte apparatuur ook minder tijd nodig om die code te kraken. Zal wel iets met kostenbesparing te maken hebben.
Gebruikersavatar
door Marcel_VW
#2701709
Algemeen bekend dat snelle VAG-jes ook ongewild snel weg zijn. Bearlock d'r in of in de garage (waar dan ook het liefst een flink hondje slaapt :E ).

Btw de eigenaar had net zo goed geen camera's op kunnen hangen want hier heb je toch werkelijk niks aan, je zou jezelf nog niet eens herkennen op dit beeld.
door ton99
#2710997
Ik denk dat een Bearlock in combinatie met een klasse drie of hoger alarm welk geschakeld wordt met een aparte handzender, een goede beveiliging is tegen diefstal, ideaal is natuurlijk een garage, maar die heeft niet iedereen.

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Nobby knobby gays boys in your town

Alluring gays in your town Pretty gays boys

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]