VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door PoloBruno
#2739977
Hoi jongens,

Ik heb een vraagje over het afdekken van het chassisnummer. Ik lees dat het handig is dit nummer af te dekken. Ik lees ook de mogelijkheden: met zwart visitekaartje, dubbele zwarte ductape enz. Nu heb ik al van alles geprobeerd, maar ik krijg er niets tussen. :roll: Ik stuit ergens tegenaan vlak voordat ik bij het nummer kom. Heeft er iemand nog een tip, want ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige VW heb waar dat niet bij kan. Ik hoop op jullie reacties...Alvast bedankt !! Groetjes Karen
door josdavids
#2739981
Ik heb een strookje uit de achterkant van een cd-doosje geknipt. Is ook stevig en kan dus ook wat hebben met het aandrukken.
Gebruikersavatar
door Dopie
#2739987
peter1981 schreef:beetje offtopic maar vraag me af wat dit voor een zin heeft :oops:
Was een tijd terug criminele bezig die ja chassisnummer gebruikte om zo een kopie van je sleutel te krijgen. Stappe in je auto en weg is weg.

Al tijdje niks meer van gehoord maar zekere voor het onzekere. Papiertje kan je weg halen mocht politie ofzo erover zure :tu:
door peter1981
#2739989
Dan moet je ook je nummer platen eraf halen :lol:
En systemen om de auto gewoon te starten zijn makkelijker dan een sleutel zien te krijgen maargoed het is wel opgehelderd wat voor een zin dit zou hebben :roll: :lol:
door PoloBruno
#2740002
De achterkant van een cd-doosje. Dat ga ik proberen, thanx. Ik had het al met de achterkant van een dvd-hoesje geprobeerd, maar dat ging helaas (ook) niet. Het is mij inderdaad te doen om "de sleutel op bestelling". Dat het net iets minder makkelijker wordt...hoop ik.. :tu:
door John767
#2740441
Heb er zelf een stuk stevig zwart plastic tussen gezet. Overigens is dat chassisnummer geen verplichte locatie, die zit onder de motorkap in je plaatwerk geslagen 8)
door PoloBruno
#2740496
Ik krijg er ( nog steeds) met geen mogelijkheid iets tussen. Het lijkt wel of dat nummer echt aan de ruit geplakt zit. Het is ook wel raar om zo'n nummer daar te plaatsen terwijl het ook gewoon inderdaad in de motorruimte zit. Tsja vooruitgang.. :D
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]