VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Verslagen over meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2758724
Ik had juist het idee dat er heel veel auto's waren,mede door het mooie weer.
Ik blijf deze lokatie echt geweldig vinden,mooier is er bijna niet
Wat ik onvoorstelbaar vond was hoe sommige mensen met hun auto omgaan,en dan doel ik op de perfecte "stance" te hebben waardoor wielkastranden volledig verneukt zijn door ze op de velgrand te droppen.
#2758727
skywalker38 schreef:Ik had juist het idee dat er heel veel auto's waren,mede door het mooie weer.
Ik blijf deze lokatie echt geweldig vinden,mooier is er bijna niet
Wat ik onvoorstelbaar vond was hoe sommige mensen met hun auto omgaan,en dan doel ik op de perfecte "stance" te hebben waardoor wielkastranden volledig verneukt zijn door ze op de velgrand te droppen.
En er dan een sticker overheen plakken, zodat het nog meer opvalt :LOL:

Blijkbaar vinden sommige mensen het iets om trots op te zijn, ieder z'n ding :mrgreen:

Ik ben er ook een paar uurtjes geweest, stond van alles wat tussen dus ik heb me wel vermaakt :tu:
#2759946
Ik trek een conclusie.
Zie mensen vaak zeuren over 402 events.
Vaak terecht hoor.

Maar vind een 12,50 euro entree voor 402 begrippen aan de lage kant.
Heb hier een super locatie gezien met veel dikke wagens waar zelfs wij een dikke 4 uur op het event zijn geweest.

VW forum meeting betaalde ik 10 euro entree,voor nog geen 30 minuten auto's kijken bij de locale VW dealer.

Vind de prijs/kwalitieit verhouding een beetje scheef.

Betaal het met plezier hoor,maar als ik hier dan mensen zie zeuren over automaxx prijzen van 12,50 euro...
#2760276
Ik vond de entreeprijs nog meevallen voor hetgeen wat ik heb gezien,het enige wat ik aan de prijs vond was hoe duur de frisdrank was tov van de snacks,als je met je gezin gaat loopt het aardig op.
Ik krijg alleen het gevoel dat zowel op diverse forums als op FB het evenement geen kans van slagen krijgt,"de grote jongens" zie je er bijna niet,met uitzondering van een paar
Mensen lopen teveel te piekeren of ze wel of niet een prijs verdienen met hun auto,natuurlijk snap ik dat als je jaren aan een project hebt gewerkt en je krijgt daar de waardering niet voor is het erg zuur.
Twee jaar geleden zag ik hoe men de auto's jureerde en toen had ik al het gevoel van,laat maar zitten.
Ik ben gewoon van mening dat die prijzen voor mooiste auto gewoon overboord moeten worden gegooid.
Gewoon als vroeger je auto parkeren en van een mooie dag genieten
Golf 2 1.8 8v caberateur gezocht!

Wie o wie heeft er nog een werkende caberateur voo[…]

Vreemd geluid bij wegrijden

2 dagen geleden weer geweest, ze hebben niets gevo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]