VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Verslagen over meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Wouterp
#2760458
peter1981 schreef:
Wouterp schreef:
peter1981 schreef:Als dat hier zo was kocht ik het wel :mrgreen:
Als iemand ander air of bbs mooi vindt, moet hij dat toch ook zelf weten.

ik hoef je hopelijk niet uit te leggen hoe krom deze zin is of wel?
'Gelukkig heb ik de auto voor mezelf want ik wil geen air en BBS :mrgreen:'


Ik heb mijn vorige auto's altijd op bbs gehad, omdat ik het mooi vindt. De gemiddelde buurman weet niet wat het is en een meeting heb ik nooit ermee bezocht, was puur voor mijzelf.
Er is niemand die zegt jij iets moet doen , doe dat dan zelf ook niet.
Leg toch maar eens uit dan ?

Mijn vorige auto had trouwens wel BBS maar was het poetsen zat :lol:
Jij zegt daar indirekt dat iemand met bbs en air zijn auto niet voor zichzelf heeft wat onzin is.
Gebruikersavatar
door Vladi
#2760460
peter1981 schreef:Ben jaren niet naar meetings gegaan maar na een paar gedaan te hebben lijkt het erop als je geen BBS hebt en geen air dat je er niet bij hoort :roll:
Gelukkig heb ik de auto voor mezelf want ik wil geen air en BBS :mrgreen:
Je klinkt wel een beetje teleurgesteld dat je er niet bij hoort eigenlijk.
door peter1981
#2760483
Vladi schreef:
peter1981 schreef:Ben jaren niet naar meetings gegaan maar na een paar gedaan te hebben lijkt het erop als je geen BBS hebt en geen air dat je er niet bij hoort :roll:
Gelukkig heb ik de auto voor mezelf want ik wil geen air en BBS :mrgreen:
Je klinkt wel een beetje teleurgesteld dat je er niet bij hoort eigenlijk.

Mwa teleurgesteld is een groot woord maar kan me soms wel ergeren dat een hok met paar BBS wielen meer aandacht krijgt dan een ( semi ) gerestaureerde auto en dan praat ik niet eens over m`n eigen auto maar ook over andere auto`s die tot in detail klaar zijn.
Maargoed dan bedenk ik me voor m`n eigen auto weer vlot dat ik de auto voor mezelf heb en ik vind haar prachtig en geniet meer van met mooi weer rijden dan welke meeting ook.

Daarbij heb ik het ook wel weer gehad met meetings want na er een paar gedaan te hebben weet ik weer waarom ik geen zin meer erin had.
Veel van die gasten die denken dat ze heel wat zijn omdat de bank een goede lening heeft verstrekt terwijl ze zelf 2 linker handen hebben en altijd de zelfde auto`s zie je en allemaal z`n beetje het zelfde gemaakt want ja dat scoort prijzen :roll:
Gebruikersavatar
door Vladi
#2760534
Hoe meer je post, hoe meer het lijkt of je jezelf op een voetstuk boven de rest van de scene plaatst en hoe meer ik het vermoeden krijg dat je zuurheid te maken heeft met het feit dat jij van mening bent dat je een beker zou moeten krijgen voor je "semi zelf gerestaureerde" auto.

Het stukje "dan praat ik niet eens over m'n eigen auto" had je gewoon weg kunnen laten, dat is echt een verkapte poging om je eigen arrogantie te verbloemen.


Nou, bij deze dan een voetstuk, een podiumplaats, een gouden plak,
een prachtige pluim tussen jouw (niet stinkende natuurlijk) derrière.

Een pluim omdat jij anders bent, en geen air en BBSen hebt.
Een pluim omdat jij je handen zelf uit de mouwen steekt, in tegenstelling tot bijna iedereen.
Een pluim, dat jij geen schulden hebt en financieel de zaken top voor elkaar hebt.
Een pluim, omdat jij de auto voor jezelf hebt, en niet voor alle anderen.
En tenslotte wil ik je een pluim geven, omdat je zo lekker jezelf bent, zo lekker gewoon gebleven ondanks de bovengenoemde kunststukjes in de Volkswagen-scene.

Want op een meeting rondlopen waar iedereen zich te goed voelt voor een ander, daar voel jij je te goed voor. Kanjer.

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Dennuus1
#2760537
Gvd :LOL: :LOL: :LOL:
door skywalker38
#2760554
Mensen zijn net kuddedieren zodra 1 persoon met "rennsport" velgen op een show komt,kun je erop wachten dat deze trend doorwerkt naar anderen,zo ook met gewone Bbs'en en Air.
Op zich helemaal niets mis mee,eenieder moet doen wat hij/zij mooi vindt.
Mijn auto zal als hij straks klaar is ook een beperkt aantal mensen mooi vinden omdat het gros voor "oem" stijl gaan,maar daar trek ik mij geen reet van aan,ik doe wat ik mooi vindt
Wat betreft de meeting,je zal het nooit goed doen in de ogen van sommigen
door peter1981
#2760557
Ik ga niet eens meer een poging doen om het proberen uit te leggen want dan krijg men toch weer belachelijke reactie

@vladi
Denk lekker wat je wilt het zal me echt worst wezen jij krijgt in ieder geval een duimtrofee voor meest belachelijk mannetje van het forum een echte computer held ben je :tu:
Gebruikersavatar
door TimMKV
#2760567
:LOL: :LOL: Vladi, held haha
Gebruikersavatar
door Vladi
#2760585
peter1981 schreef:Ik ga niet eens meer een poging doen om het proberen uit te leggen want dan krijg men toch weer belachelijke reactie

@vladi
Denk lekker wat je wilt het zal me echt worst wezen jij krijgt in ieder geval een duimtrofee voor meest belachelijk mannetje van het forum een echte computer held ben je :tu:
Je begrijpt wel dat jij jezelf zojuist toegang verschaft tot de club van internethelden he. :LOL:
Afbeelding
Stuur en stoelverwarming

In mijn GTE gaat bij dit weer elke keer bij een ni[…]

P1031 p2270 code 02 sensor

Hallo laaste dagen krijgen we meerdere codes op on[…]

Lane assist pas bij 80km/h?

Lijkt me lastig, lane assist wil je, kost wat kost[…]

Lijkt me niet normaal. Mijn auto heeft het gelukki[…]

navigatie MIB2

Inderdaad, er nu op eens een nieuwe update (nov '[…]

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en nog aan het […]

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]