VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Seat aan de andere leden voor
door eminemin
#2772436
Ik ben hier al een tijdje lid maar ik heb mezelf nooit officieel voorgesteld dus beter laat dan nooit, hierbij.

Ben man zoals de meeste denk ik hier, 42 jaar en vanaf me 18e rij ik al Volkswagen voornamelijk Golf 2 GTI 16V of Corrado G60 maar heb ook een Golf 4 gehad.

Ik hou van de simpele auto's met meer mechaniek dan elektronica waar meer variabelen spelen en de kans op falen groter wordt, tenminste dat is mijn mening. Mijn vriendin rijd in een Seat Ibiza en daar doe ik van tijd tot tijd ook wel eens aan knutselen dus dan ontkom ik toch niet aan de elektronica en software die er aan is gekoppeld.

Maar meestal kom ik er toch wel uit en vind ik het antwoord of zoek ik het op een forum zoals deze ,een forum is er om geholpen te worden en om te helpen daarnaast is het ook een plaats om mensen te ontmoeten met dezelfde interesse. Zo denk ik erover.

Dus als ik je kan helpen dan hoor ik het graag.
door eminemin
#2772481
VwPsycho schreef:Van harte welkom! Ook eentje van de oudere generatie dus. Ik ben zelf met vw's opgegroeid en heb van alles gehad maar nog geen corrado helaas. Ben erg benieuwd naar de foto's :tu:

Bedankt zal binnenkort even een paar foto's plaatsen

Groet :tu:
Update navigatie Tiguan

Ik had niet veel opties..... Ik heb een Tiquan […]

Dat is hem nou juist. Meer heb ik niet te horen ge[…]

Jah dan gw de connector los halen van de dynamo of[…]

Probleem met lege accu is opgelost. Het bleek toch[…]

Heeft ie ook gedaan, de beschadigde velg heeft ie […]

Laadsnelheid (snelladen)

Moet mogelijk zijn. Heeft te maken met temperatuu[…]

Ja gaat prima. Vorig jaar ook aangepast in de spie[…]

Div. Communicatiestoringen

Aan de hand 2 fotootjes met een overzicht van fout[…]