VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Audi
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Corney
#2792893
Hallo,

Ik heb een nieuwe baan aangeboden gekregen, veel verder weg. Dus ben toch op zoek naar een wat zuinigere auto (misschien ook een goedkoop dieseltje). Nu heb ik werkelijk waar geen idee wat ik voor mijn huidige auto kan vragen.. Dus bij deze, zouden jullie mij een indicatie kunnen geven wat hij waard is?

Gaat om een Audi TT MK1, met een 1.8t (132kw) motor. Heeft 207dkm gelopen. Motor loopt erg soepel. Gaat om een ingevoerd exemplaar op 12-04-2013. Dus NAP is niet mogelijk. Wel zijn alle beurten netjes bijgehouden in het service boekje met stempels om de 15dkm.

Zelf heb ik ook het 1 en ander laten vervangen;
Olie, en alle filters + Bougies +/- 7dkm geleden vervangen
Versnellingsbakolie +/- 3dkm geleden vervangen
Nieuwe banden & uitlijnen +/- 10dkm geleden vervangen (Vredestein Ultrac Sessanta, 225/40/r18)
Vacuum slangen vernieuwd
N249mod
Fanmod (Externe weerstanden voor de 1e trap van de vinnen)
Abs sensor LV 2dkm geleden vervangen
Forge diverter valve
Onderste baksteun vervangen +/- 3dkm geleden vervangen
Thermostaat vervangen +/- 11 dkm geleden vervangen + Nieuw koelwater
Nieuwe luchtmassameter van Bosch +/- 7dkm geleden

Van elk klein tot groot dingetje is een factuur van aanwezig.

Is niet echt aantoonbaar natuurlijk, maar is nooit echt ingetrapt. Werd het gaspedaal verder dan normaal ingedrukt was die goed warm.

En nog veel andere kleine dingen.. maar omdat allemaal te gaan opnoemen vind ik een beetje pietelullig gezeik..

Auto staat goed in de lak, erg weinig steenslag voor zijn leeftijd.

Zijn kleine minpuntjes. De velgen zijn niet superstrak meer. Wou ze gaan opknappen, maar omdat ik er nu over na zit te denken om hem te verkopen en de winter eraan komt laat ik dit eerst voor wat het is. Ook de stoelverwarmingsknop heeft het begeven. Zou hier van de zomer naar kijken, maar eigenlijk vergeten omdat ik hem niet gebruikt heb. Ook het display voor temperatuur geeft soms wel, soms niet alles weer. Is een bekend kwaaltje. Is wel altijd leesbaar. Temperatuur doet geen rare fratsen zoals andere TT’s.

Auto heeft aftermarket Xenon, en een origineel alarmsysteem. Voor de rest zijn de leren stoelen nog in prima staat. Wel zie je lichtjes instapsporen. Maar niet alarmerend.

Is net gekeurd, en heeft APK t/m 22-09-2018

Ben benieuwd wat jullie nog een TT waard vinden. Klein beetje verlies vind ik prima, maar moet niet te gek worden doordat er aardig wat dingen vervangen zijn. Motor loopt als een zonnetje, en nooit geen problemen mee gehad.

Hoop op jullie antwoord!

Afbeelding
Stuur en stoelverwarming

In mijn GTE gaat bij dit weer elke keer bij een ni[…]

P1031 p2270 code 02 sensor

Hallo laaste dagen krijgen we meerdere codes op on[…]

Lane assist pas bij 80km/h?

Lijkt me lastig, lane assist wil je, kost wat kost[…]

Lijkt me niet normaal. Mijn auto heeft het gelukki[…]

navigatie MIB2

Inderdaad, er nu op eens een nieuwe update (nov '[…]

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en nog aan het […]

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]