VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Scirocco, Corrado, EOS & Beetle.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2526445
Ik heb het batterijtje van mijn sleutel vervangen en nu werkt de afstandsbediening niet meer.
In de deur en in contact werkt de sleutel wel! Het is alleen de afstandsbediening (dus de 3 knoppen) die niet werken.

Erg vreemd, kan iemand mij helpen met dit probleem?
Waarschijnlijk is het in een bepaalde manier handelingen doet of knopjes indrukken.
#2526458
Het is normaal dat hij in de sloten wel werkt, dan heeft hij de batterij niet nodig, via het startcontact gebruikt hij wel de startonderbreker,
Heb je de batterijz eker juist?
Heb je gekeken naar eventuele oxidatie?
Soms helpt het wel om wat over de plek waar de batterij zit even te schuren met een mesje ofzo, wel voorzichtig!
#2526610
Het staat in het boekje van de auto dat het kan zijn dat je deze even opnieuw moet inleren. Dit kan je zelf door de sleutelen meen ik door de sleutel in het contact te steken contact aan te zetten en op de open en sluit knoppen drukken. Ook kan het zijn dat als je de sleutel in de deur steekt omdraait om te open of sluiten en dan op de knoppen drukt dat het weer werkt

correct me iff i'm wrong



Afbeelding
#2526656
Ik heb vrijwel direct de nieuwe batterij in de sleutel gedaan, dus dat kan het niet zijn..
Ook heb ik al verschillen 'inleer' mogelijkheden geprobeerd, maar alles zonder resultaat helaas!
De batterij is dezelfde als de vorige die erin zat, CR2032 van Varta.

Als iemand nog suggesties heeft om het probleem te verhelpen hoor ik het graag!!

lijkt me iets van een ontuchtingsleiding aan de ve[…]

Golf 7 gte pcv probleem/olie

Hoi, Ik heb een golf 7 gte en hier een turbo upgr[…]

Hoi allen! Mijn T5 start zonder problemen als i[…]

Dan vraag ik me of de dynamo in orde is. Je hebt h[…]

Laden stopt na een aantal minuten

Beste henkjlammers, Wat jij beschrijft ervaar ik n[…]

Ik wil mijn RNS510 in de EOS vervangen door een Ca[…]

Handleidingen Tiguan 2024

Er staat voor mij een Tiguan eHybrid in bestelling[…]

Update navigatie Tiguan

Ik had niet veel opties..... Ik heb een Tiquan […]