VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door kevinmk1
#2754085
Dames/heren

Sinds 3 weken ben ik in het bezit van een golf 7 tsi.
Van de week heb ik een ander setje velgen geplaatst maar ik stoor me flink aan de grote ruimte tussen band en wielkast.

Dat de auto verlaagd moet worden is een feit.

Nu twijfel ik heel erg tussen de veren h&r 45mm rondom en de eibach sportline 40/30.

Is er toevallig iemand die ervaring heeft met 1 van deze setjes op een golf 7 ?

Op mijn vorige golf 6 had ik de eibach sportline waar ik wel tevreden over was kwa comfort.

Nu gaat de h&r set toch wat lager aan de achterkant wat mijn interesse wel trekt ,

Met het comfort van h&r ben ik helaas niet bekend.

Graag hoor ik of iemand van jullie mij helpen kan.

https://imageshack.com/i/pnKNhjrYj" onclick="window.open(this.href);return false;

http://imageshack.com/a/img923/442/KNhjrY.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
#2754138
Hallo,

verlaag veel auto's en ook enkele Golf 7 gedaan. Deze auto's staan het mooiste op de Eibach veren omdat hij dan netjes nagenoeg vlak komt te staan. Eibach is daarin de juiste keus moet ik zeggen. H&R ook wel vaker gemonteerd maar is een stuk harder dan Eibach. Wil je nog wat comfort behouden is Eibach de Way to go

Mocht je mer info willen of prijzen enz kan je me mailen op info@ lowering.nl ( even aan elkaar knopen :tu: )
#2754176
Antera schreef:Hallo,

verlaag veel auto's en ook enkele Golf 7 gedaan. Deze auto's staan het mooiste op de Eibach veren omdat hij dan netjes nagenoeg vlak komt te staan. Eibach is daarin de juiste keus moet ik zeggen. H&R ook wel vaker gemonteerd maar is een stuk harder dan Eibach. Wil je nog wat comfort behouden is Eibach de Way to go

Mocht je mer info willen of prijzen enz kan je me mailen op info@ lowering.nl ( even aan elkaar knopen :tu: )
Op de site zie ik alleen de 35/30mm sets of kijk ik over de 35/40 sets heen? Voor mij is ook het comfort belangrijk en als de auto volgeladen zit voor de vakantie moet het ook nog lekker rijden :)
Heb trouwens 17 inch velgen onder mijn Golf VII 1.4 TSI...

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Splendid gays mens in your town Comely gays

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Exquisite gays in your city

Outasight gays in your town Stunner gays mans

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]