VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Poets- en wasbehandelingen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2809761
al jaren deed ik mn auto's door de wasstraat... nu mn golf r32 wil ik toch wat netter houden. Wie heeft hier tips om mn zwarte golf ook echt mooi zwart te krijgen en/of te houden.... als ik m gewassen heb met de hand (volgens mij gaat het daar al verkeerd) blijf ik overal van die lelijle druppels houden die opdrogen. bedankt alvast
#2809864
Er zal vast wel het e.e.a. al over gevraagd/gezegd zijn op het forum, maar weet iemand wat goed spul is om je velgen mee schoon te krijgen?

http://www.autostyle.nl/autoelectra/meg ... qr=miguiar&
Ik heb op het internet gelezen dat dit wel goed spul is, iemand ervaring hiermee?
En hoe moet zulk spul aangebracht worden? Gewoon velg van auto afhalen, erop spuiten en met water afnemen ofzo?

p.s. voor zover ik zie, zit er geen remvloeistof op de velgen :tu:

Bedankt alvast
#2814339
De link komt niet helemaal door, let vooral bij Velgen reinigers dat het geen zuur bevat, en wees voorzichtig bij gepolijste velgen. Die kunnen echt niet alle velgenreinigers hebben.

Ik gebruik zelf Alu-Teufel Spezial Velgenreiniger als mijn velgen erg vies zijn. Mijn velgen zijn volledig poedercoat en bestaan uit 1 stuk. Altijd supergoed naspoelen en niks laten zitten.
door KleinDond2
#2815307
Yoan schreef:
gti_edition schreef:Super topic, a.s. zaterdag maar eens even aan het poetsen :mrgreen:

Door het rijden zit er weer stof en zand op je auto, vooral aan de achterkant en achter je wielen. Dan zul je na het wassen je auto wel af moeten zemen :wink:
Haha ik kan dit beamen, ook keer de mist in gegaan hiermee! Stomme krasjes, om depressief van te worden
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]

Bougies Polo 1.4 GTI (6R)

Even een vraagje, vandaag de bougies vervangen (wa[…]

Er is een vast bedrag dat volkswagen vergoed in NL[…]

Ben nu toch aan het heroverwegen wat ik met de ove[…]

Polo 2016 start niet

Waarmee is de auto uitgelezen? Veel tools zijn nie[…]

Probleem bleek uiteindelijk een kapotte EGR klep. […]

Ik had stoeprandschade en kon mijn velg laten hers[…]

Mijn T roc vanuit Italië is ook offline naar 2 jaa[…]